خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خانه های ۱۵۰ متری بالاشهر چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۵۰ متری شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

آپارتمان‌های ۱۵۰ متری شمال تهران چند؟

اقتصاد آنلاین نوشت: شمال تهران به علت آب و هوای متعادل، جزو مناطقی است که مورد نظر ثروتمندان و خریدارانی است که به دنبال خانه‌های لوکس در تهران هستند. در این گزارش خانه های ۱۵۰ متری شمال تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا در خرید خانه یا سرمایه‌گذاری بهتر به شما کمک کنیم. 

واحد آپارتمانی نوساز در تجریش با متراژ ۱۴۵ متر و ۳ اتاق خواب، ارزشی معادل ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر علاقه به خانه‌های نوساز دارید، می‌توانید واحدی دیگر با متراژ ۱۴۵ متر در فرمانیه با ۳ اتاق خواب را معادل ۱۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان خریداری کنید. و همینطور اگر واحدی با قیمت کمتر در فرمانیه می‌خواهید، می‌توانید واحدی ۱۵۰ متری که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد با ۳ اتاق خواب را معادل ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحدی در الهیه با متراژ ۱۵۰ متر درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۳ خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۱۷ میلیارد تومان احتیاج دارید.

 برای خرید واحدی ۲۹ ساله در زعفرانیه، با متراژ ۱۴۸ متر و ۳ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

در روز های گذشته واحد آپارتمانی ۱۴۵ متری در ولنجک که ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد، معادل ۲۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی دیگر در همین منطقه با متراژ ۱۴۵ متر و سنی معادل ۶ سال، معادل ۲۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد ۳ خوابه است.

همچنین واحدی ۱۶ ساله در محمودیه با متراژ ۱۴۶ متر و ۳ اتاق خواب، قیمتی معادل ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا