خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هیچ کس منهای اصلاح‎طلبان در ۹۶ نتیجه نمی‌گیرد»

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه جریان اصلاحات در هفتم اسفند ۹۴ به همه نشان داد که از چه وزن بالایی برخوردار است تاکید کرد که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ هم منهای اصلاح طلبان هیچ کس نتیجه نمی‌گیرد.

چندی پیش محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید مجلس انتقاداتی را متوجه برخی افراد نزدیک به دولت تدبیر و امید کرد و گفت عده‌ای با توهمی که برای خود ایجاد کرده‌اند به دنبال آن هستند که نقش محوری اصلاح طلبان را در پیروزی انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ کمرنگ جلوه دهند.

علیرضا رحیمی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید درباره اظهارات اخیر محمدرضا عارف در گفت‎وگو با رویداد۲۴ گفت: بنده معتقدم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ منهای اصلاح طلبان هیچ کس نتیجه نمی‌گیرد. جریان اصلاحات در هفتم اسفند ۹۴ به همه نشان داد که از چه وزن بالایی برخوردار است. حال اگر کسی به این موضوع روشن اعتقاد نداشته باشد باید گفت در یک خلاء بزرگ قدم برمی دارد.

وی با بیان اینکه نکته‌ مهم برای اصلاح‎طلبان این است که همچنان‌‌ همان وحدت و انسجام انتخابات سال ۹۲ و ۹۴ را حفظ کنند گفت: اصلاح طلبان باید این وحدت مثال زدنی سیاسی و تشکیلاتی را تقویت کنند و هر حرکتی از سمت هر فرد یا گروهی که به تضعیف این انسجام منجر شود نامطلوب و مورد طرد مردم قرار خواهد گرفت.

رحیمی تصریح کرد: امروز هم رییس جمهور، رییس جمهور همه مردم ایران است. مروت و جوانمردی به علاوه حرفه‌ای‌گری سیاسی حکم می‌کند که آقای رییس جمهور و اطرافیان ایشان نقش همه اشخاص و وزن همه گروه‌ها را به اندازه واقعی خود در نظر بگیرند.

نماینده مردم تهران در خاتمه گفت: در این بین جالب نیست که بعضی افراد با توهم، نقش عده‌ای را خیلی بزرگ و نقش بسیاری از افراد تاثیرگذار را خیلی کوچک جلوه دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا