خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله دوباره به «حاکم استانبول» در خطبه های نماز جمعه داعش

تروریست های داعش در خطبه های نماز جمعه اوضاع نابسامان خود را نادیده گرفته و بار دیگر از مواضع رئیس جمهوری ترکیه به شدت انتقاد کردند.

به گزارش شفقنا به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز عراق، یک منبع محلی در استان نینوا در شمال غرب این کشور بعد از ظهر امروز (جمعه) اعلام کرد که خطبه های نماز جمعه این هفته در بیشتر مساجد تحت کنترل گروهک تروریستی داعش در بخش غربی شهر موصل، مرکز این استان مرزی، یکسان بوده و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه را مورد حمله قرار داده است.

بر اساس این گزارش، منبع مذکور در گفت و گو با السومریه نیوز در این باره اظهار داشت: بیشتر خطبه های داعش در مساجد واقع در در بخش غربی موصل، یکسان بودند و به طور مفصل در مورد پیروزی های ادعایی این گروهک تروریستی در استان مرزی دیر الزور در شرق سوریه پرداختند.

به گفته این منبع محلی که نام وی فاش نشده، تروریست های داعش برای دومین بار در خطبه های نماز جمعه، از رئیس جمهوری ترکیه که وی را «حاکم استانبول» خواندند، به دلیل موضع گیری های منفی در قبال این گروهک تروریستی به شدت انتقاد کردند.

منبع مذکور همچنین تاکید کرد که تروریست های داعش در خطبه های نماز جمعه این هفته در بخش غربی موصل، هیج گونه اشاره ای به اوضاع نابسامان خود در این بخش و آزادسازی کامل بخش شرقی شهر از سوی نیروهای عراقی نکرده و تلاش کردند توجه مردم را از تلفات شدید جانی و مادی و هلاکت ده ها سرکرده در جریان درگیری های اخیر دور کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا