خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گلکسی اس 8 اسکنر چشم دارد

گزارشها حاکی از اینست که سامسونگ در گلکسی اس 8 فناوریهای تشخیص هویتی را ارتقا خواهد داد.

به گزارش ایسنا به نقل از تک‌تایمز، مدتهاست تلفن همراه گلکسی S8 در هاله‌ای از شایعات در حال آماده‌سازی است و اخیرا نیز اخبار مبهمی در مورد یک حسگر اثر انگشت در پشت تلفن‌های همراه جدید سامسونگ و همچنین یک اسکنر عنبیه برای تشخیص هویت کاربر گسترش یافته است.

این در حالیست که بر اساس شایعات پیشین، گوشی جدید سامسونگ به فناوری نمایشگر باریک Y-OCTA در گلکسی نوت 7 مجهز شده که حاوی یک حسگر خوانشگر نوری اثر انگشت در داخل نمایشگر است.

در آستانه معرفی گلکسی S8، شایعات دیگری نیز وجود دارد که گوشی جدید تفاوتی با نسخه‌های قبلی نخواهد داشت.

شایعات جدید بر این است که اسکنر اثرانگشت در پشت گوشی S8 ،‌ در ترکیب با اسکنر چشم مشابه گوشی نوت 7، ایمنی گوشی را ارتقا بخشیده است.

این اخبار از سایت کره‌ای Naver نشات گرفته که گزارش داده است اسکنر چشم گلکسی S8 از نمونه موجود در نوت 7 سریع‌تر خواهد بود. در این اخبار مجددا تکرار شده که گوشی جدید شرکت سامسونگ فاقد دکمه نمادین خانه بر روی دستگاه خواهد بود.

همچنین شایعات قبلی بر این اساس هستند که گلکسی S8 دارای صفحه‌ای با نمایشگر کامل و بدون لبه و حاشیه بوده، در آن از دوربین دوگانه استفاده نشده و همچنین فاقد جک هدفون است.

از سوی دیگر گفته می‌شود که نسخه جدید گوشی‌های سامسونگ دارای پردازشگر اسنپ‌دراگون 835 یا Exynos 8895 خواهد بود.

با این حال، تا رونمایی رسمی از این گوشی، بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها همچنان داغ است. اطلاعات بیشتر در هفته‌های آینده ارائه خواهد شد اما رونمایی رسمی از گلکسی S8 در کنگره جهانی موبایل در فوریه 2017 اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا