خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرونده سراج الدین میردامادی در دادگاه تجدید نظر

پرونده «سراج الدین میردامادی» با اعتراض وی به حکم شعبه 15 دادگاه انقلاب، به دادگاه تجدید نظر ارجاع شد.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایرنا، میردامادی روزنامه نگار و فعال سیاسی پس از بازگشت به ایران، مرداد سال گذشته تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. 
برای وی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوین پرونده تشکیل و پس از تکمیل تحقیقات، با اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام برای رسیدگی به شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی ارسال شد.
دادگاه 18 دی سال گذشته را برای رسیدگی به پرونده میردامادی تعیین کرد، اما قاضی صلواتی به پرونده نقص گرفت و پرونده مجددا به شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوین بازگشت.
پس از بازگشت مجدد پرونده به دادسرا، میردامادی چندین مرتبه برای پاسخ به برخی سووالات و انجام تحقیقات در شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوین حضور یافت.
میردامادی در مراجعه ای که اوایل اردیبهشت سال جاری به دادسرای اوین داشت، بازداشت شد و به رغم اعتراض «گیتی پورفاضل» وکیل مدافع وی برای آزادی با تودیع وثیقه، دادگاه با این مساله موافقت نکرد.
در نهایت پرونده میردامادی با اضافه شدن اتهام تبانی علیه امنیت ملی دوباره به دادگاه ارسال و جلسه محاکمه وی 30 تیر ماه برگزار شد.
شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی، میردامادی را به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یکسال و به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی به پنج سال حبس محکوم کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا