خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سکوت دلواپسان بر لبخند ظریف و نصرالله

احسان حدیدی، عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز در یادداشتی نوشت:

فارغ از خبر انتخاب ترامپ، به نظرم یک خبر مورد توجه کافی قرار نگرفت! و آن دیدار ظریف با سیدحسن نصرالله.

یادش بخیر ظریف با جان کری دیدار می کرد و خنده ای رد و بدل می شد دلواپسان یقه جر می دادند و انواع توهین و تهمت ها اعم از ترسو و بزدل و ضدانقلابی و عدم تقید دینی را به وزیر خارجه نسبت دادند که رهبری انقلاب را به واکنشی صریح واداشت و از دکتر ظریف و تیمش دفاع و حمایت داشت:

«بنده هیات مذاکره‌کننده را – همین دوستانی که این مدّت این زحمات را بر دوش گرفته‌اند – هم امین می دانم، هم غیور می دانم، هم شجاع می دانم، هم متدیّن می دانم؛ این را همه بدانند».

ولی حالا این دلواپسان در برابر استقبال گسترده ی مقامات لبنانی از هیات ایرانی و این صحنه ی لبخند ظریف و نصرالله، به امر مبارک سکوت و نادیده گرفتن مشغول شدند!

البته مشی تندروها در هر اندیشه و تفکری باشند، در تخریب و آبرو بردن رقیب است نه نقادی دلسوزانه و تشویق منصفانه! که در دلواپسان این تناقض، رنگ دیانت و انقلابی هم به خود گرفته است…

به نظر می رسد خود حزب الله هم به همکاری و همیاری با طیف میانه رو ایران علاقمند هستند و از برجام استقبال داشتند و همان طور که در دوره ی اصلاحات هم قدرت و کارآیی این جریان نظامی و سیاسی لبنان افزایش یافت و توانست در جنگ سی و سه روزه در برابر اسراییل مقاومت کند.

4563

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انتقاد به جایی است به جریانات تندرو لیکن جنگ سی و سه روزه مربوط به تیر و مرداد 85 است

  2. انصاف جون اشتباه نكن ، مگه طيف تندرو و افراطى اجازه ميده كه حزب الله لبنان به اصلاح طلبها نزديك بشه ؟ تمام شريانهاى حياتى حزب الله ، نقطه سر خطّ !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا