خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تتلو به منصوریان: نیم فصل منو بیار استقلال

به گزارش انصاف نیوز، «امیر تتلو»، خواننده ی پرحاشیه ی زیرزمینی در اینستاگرام خود نوشت:

«على آقا غمت نباشه 😉 ما پُشتتیم! ولى توام پُشتمون باش 😅 من می دونم مشکل از کجاست و چطورى میشه درستش کرد !! مشکل اصلا فنى نیست !!! آخه با مشکل فنى که آدم تو دو دقیقه دو تا گل نمیخوره !!! همه تیم باید همزمان اشتباه کنن که این اتفاق بیوفته !!

من می دونم مُشکل از شما نیست و مُشکل از جو استقلاله و انرژیا !! مگه شما تو نفت انقدر موفق نبودى همون پرسپولیس تو کورس قهرمانى رو پارسال دو تا زدین !!! مشکل از جاى دیگس !! خودتم می دونى !! هر کارى می کنى نمیشه !! اگه فنى بود تا الان حل شده بود !!

این همه مطالعه کردى و مشاوره گرفتى حتما و خودت می دونى که اگه حل شدنى بود حل میشد !!! به خدا مسى رو هم بیارین نمیشه !! چون مشکل اصلا فنى و بازیکن نیست!!

بابا بذارید من بیام اگه بد بود بندازینم بیرون !! چیه مگه !! دیگه از این بدتر که نمیشه و نداریم !! همه بازیا بى نتیجه و سکوها خالى !! می ترسین که چیو از دست بدین؟!؟!؟

بعدش هم داش على، این آرش افشین رو چرا نمیذارى تو زمین ؟!؟ بابا مرد بزرگى که دنبال قدماى بزرگه که نباید لج کنه با خودش !!! آرش از خیلیا که بازیش دادى بهتره !! همه هم میدونن 😑

جانواریو و مجید حسینى و فرشید اسماعیلى و بهنام برزاى و محسن کریمى و جابر و کاوه و مگوییان و امید و خسرو را هم دست نزن بگذار فیکس باشند تو بازى با سپاهان🙈

نیم فصل دوم هم که من و روزبه چشمى و کنعانى رو بیار 🙈 اگه قهرمان آسیا نشدیم تف کن تو صورت من 😀»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. این بنده خدا گفته «دیگه از این بدتر که نمیشه و نداریم». بله می شود، روز یکشنبه استقلال می رود رده هشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا