خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شنبه و یکشنبه، باد و باران در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: نفوذ سامانه بارشی از فردا شب تا روز یکشنبه همراه با وزش باد موجب کاهش آلاینده های جوی شده و کیفیت هوای تهران را سالم می کند.

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار قرار گرفت، آمده است :آسمان استان طی امروز و فردا به ویژه در بخش های مرکزی و جنوبی غبارآلود و از لحاظ کیفیت هوا در شرایط ناسالم است.

براساس این گزارش، این شرایط موقتی بوده و با نفوذ سامانه بارشی از فردا شب و طی روز یکشنبه بارندگی گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود که در ارتفاعات به صورت بارش برف همراه با مه، در مناطق مرکزی به صورت باران و برف و در بخش های جنوبی باران خفیف را خواهیم داشت.

کمینه و بیشینه دمای شهر تهران در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به ترتیب (0 و 10)، (3 و 10) و (1 و 8) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

همچنین ایستگاه ورامین و فیروزکوه با 9 و 13- درجه سانتیگراد، گرمترین و سردترین دما را در بین مناطق استان طی 24 ساعت گذشته داشته اند.

گفتنی است براساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، شاخص کیفیت هوای شهر تهران منتهی به ساعت 11 روز جمعه با عدد 152 در شرایط ناسالم (وضعیت قرمز) قرار داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا