خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بذرپاش مدعی شد: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی تحویل داده می شود

وزیر راه و شهرسازی از بهره‌برداری 100 هزار واحد مسکونی در هفته دولت و واگذاری به مردم خبر داد.

100 هزار واحد مسکونی در هفته دولت به مردم واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش امروز در ارتباط زنده با خبر ساعت 14 از محل شورای اداری استان زنجان گفت: امسال در هفته دولت در سراسر کشور در مجموع 100 واحد مسکن به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل مردم می‌شود. 

وی گفت: در استان زنجان پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت پیش‌رو بودند که برخی از این پروژه‌ها 50 درصد و برخی بیشتر از آن پیشرفت کردند که عمده این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و بخشی از آنها نیز در سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، در هفته دولت در استان زنجان 3738 واحد مسکونی تقدیم مردم می‌شود که در قالب اجاره 99 ساله همچنین در قالب مجتمع‌های ساختمانی مسکونی، مسکن روستایی، نوسازی بافت فرسوده و طرح بازآفرینی شهری است که در مجموع 3738 واحد به بهره‌برداری می‌رسد.

بذرپاش این را هم گفت: طی چند روز آینده با حضور رئیس‌جمهور همه پروژه‌های مسکن در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد. رویکرد ما واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت است که مرحله دوم آن از ماه ربیع‌الاول آغاز می‌شود و در همه استان‌ها زمین تقدیم مردم می‌شود.

وی گفت: در شهرها اولویت ما ساخت مسکن‌های یک طبقه است. همچنین موضوع جدید این است که با همکاری بنیاد مسکن در روستاها هم زمین به متقاضیان واگذار می‌شود که در قالب اجاره 99 ساله خواهد بود که هم‌وطنان ساکن در روستا و کسانی که تمایل به مهاجرت به روستا دارند می‌توانند از این زمین‌ها استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز در شورای مسکن استان زنجان هستیم، گفت: پروژه‌های مسکن مورد به مورد دنبال می‌کنیم. در طرح زمین روستایی 20 هزار قطعه زمین به روستاهای کشور اضافه می‌شود. البته اکثر این روستاها نزدیک شهرها قرار گرفته‌اند و حتی بخشی از شهر هستند، اما همچنان ماهیت روستایی دارند و در روزهای آینده در استان‌های خراسان رضوی و قم خبرهای خوبی بابت راه‌اندازی مسکن به مردم ارائه می‌کنیم.

پایان پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا