خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حاشیه‌ی هک شدن پیج اینستاگرام «آهنگران»

یک روز پس از هک شدن چند ساعته ی صفحه ی «محمدعلی آهنگران»، فرزند مداح مشهور دوران دفاع مقدس، یک فرد مورد اشاره ی هکر، پستی مبهم نوشت.

به گزارش انصاف نیوز، هکر در چند ساعتی که پیج آهنگران را در اختیار داشت، از خانم به نام «سالومه» می گفت که یکی از دو پیج او را هم هک کرده بود و تاکید می کرد که اگر او ویدیوی عذرخواهی از خودش بگذارد پیج آهنگران و او را پس خواهد داد.

پس از چند ساعت هر دو پیج در اختیار صاحبانشان قرار گرفت و آنها نوشتند که هک شده بودند. آهنگران پس از این اتفاق ویدیویی از خود به همراه همسر و دخترش منتشر کرد که در آن می گفت خانواده ی خوبی داد و از این طریق ادعاهای مبهم هکر را رد کرد.

پیج «سالومه» که به نظر می رسد در حال حاضر در سفر کانادا است هم بعد از پس گرفتن از هکر، یادداشتی نوشت که با توجه به بعضی پست های قبلی او و اشاره هایی به نام آهنگران، همچنان مبهم است. متن یادداشت سالومه در پی می آید:

«و موسيقي دواي درد من است. من حالم خوبه. بهتر هم ميشم ان شاء الله. مرسي كه حالم رو ميپرسين. ببخشيد نتونستم جواب همه رو بدم اين چند روز. هر دو پيجام ديگه دست خودمن. خيلياتون ابراز نگراني و كنجكاوي ميكنين و اينكه چرا من حرفي نزدم. چرا واكنشي نشون ندادم. و چرا سكوت!

يه وقتايي موسيقي چه خوب حرف دلت رو ميزنه من اگه بخوام داستان زندگيم رو براتون بگم … از حس «اميدی» تووش ميشنوين كه هميشه با من بوده و من هيچوقت از دستش ندادم … من اگه داستان زندگيم رو براتون بگم، از حس «عشق» ي تووش ميشنوين كه هيچوقت زانو نزده. تسليم نشده و نميشه … و اگه من داستان زندگيم رو بخوام براتون بگم، از «زندگي»اي خواهيد شنيد كه متعلق به من بوده ولي انتظار داشتن نباشه گويا … اگه قراره من حرفي بزنم، پس بزارين بگم … از «بخشش و رحمت» خدا كه خيلي خيلي بزرگتره از همه ي تقصيرات ما … و بزارين بگم، درست زمانيكه حكم خدا اجرا ميشه، يعني حكم الهي خدا اجرا ميشه، اين «رحمت و گذشت» هست كه فقط ميمونه … و گذشت از بزرگانه.

خيليا كه «في قلوبهم مرضٌ» سعي ميكنن از آب گل آلود ماهي بگيرن … بايد به اينا بگم كه بنده سر جام هستم و جايي هم قرار نيست كه برم … پس شما هم به جايگاه خودتون راضي باشين و پاتون رو از گليمتون درازتر نكنين … سكوت من نه نشونه ی شكسته و نه نشونه ي تسليم شدن … من خدا رو شكر خيلي قويتر از اين حرفام و با اين چيزا خم نميشم به لطف خدا … اگه خم هم بشم، باز بلند ميشم … سكوت من از ضعف نيست بلكه بخاطر «مصلحت» روزگاره … همين و بس … تمام كساني كه عمدا آزارم دادن رو به خدا ميسپارم و حسبي الله و نعم الوكيل. خدا همشون رو هدايت كنه و به دل همه ي ماها آرامش بده ان شاء الله، آمين.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا