خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکست خانگی دانشگاه‌ آزاد در شب برد گرگانی‌های بسکتبال

هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال با شکست خانگی دانشگاه ‌آزاد به پایان رسید.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا، در ادامه هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال سه تیم نیروی زمینی،‌ نفت آبادان و شهرداری گرگان حریفان خود را شکست دادند.
در جریان این مسابقات و در دیدار حساس شهرداری‌ها،‌ گرگانی‌ها در کاشان به مصاف شهرداری این شهر رفتند و توانستند حریف خود را با نتیجه 86 بر 72 شکست دهند و به برد دوم‌شان در این فصل برسند.
در این مسابقه خارجی‌های شهرداری گرگان ستاره‌های میدان بودند. فیلیپ تونسینیک با کسب 36 امتیاز و 14 ریباند بهترین بازیکن میدان بود. رائول مارشال نیز 28 امتیاز برای شهرداری گرگان کسب کرد. در طرف دیگر میدان نیز کوله‌کوویچ و بوژان به ترتیب 31 و 21 امتیاز برای شهرداری کاشان کسب کردند.
رقابت‌های تهران هم به سود نفت آبادان مهمان و نیروی زمینی میزبان تمام شد. نفتی‌ها در خانه دانشگاه آزاد به میدان رفتند و توانستند 68 بر 65 به برتری برسد تا این تیم تهرانی باختی خانگی را تجربه کند. در این مسابقه سجاد مشایخی ملی‌پوش نفت آبادان با 22 امتیاز ستاره میدان بود.
در دیدار نیروی زمینی و لوله آ.اس شیراز نیز رقابت نزدیک بود که در پایان سربازان نیروی زمینی 74 بر 69 به برتری رسیدند. در این مسابقه ارسلان کاظمی با کسب 17 امتیاز و محمد ترابی با کسب 15 امتیاز بهترین بازیکنان نیروی زمینی بودند. در ترکیب نماینده شیراز نیز علی الله‌وردی با 23 امتیاز شب خوبی را پشت سر گذاشت.
در دو دیدار نسخت این هفته نیز پتروشیمی 94 بر 75 شیمیدر را شکست داد و شهرداری اراک نیز 79 بر 71 شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت.
نتایج کامل هفته هشتم:
شهرداری کاشان 72 – شهرداری گرگان 86
نیروی زمینی 74 – لوله آ.اس شیراز 69
دانشگاه آزاد 65 – نفت آبادان 68
پتروشیمی 94 – شیمیدر تهران 75
شهرداری تبریز 71 – شهرداری اراک 79
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا