خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل: آرش صادقی به مرخصی درمانی می رود

سایت ساعت 24 نوشت: یکی از [مسوولان] به خانواده آرش صادقی و همسرش اطلاع داده است که فردا صبح یکشنبه 12 دی ماه به محل زندان مراجعه و با دادن قرار وثیقه شرایط مرخصی صادقی و همسرش را فراهم کنند.

امیر رییسیان وکیل آرش صادقی به سایت ساعت 24 گفت: بر اساس آنچه بیان شده است آرش صادقی به مرخصی در مانی می رود و همسرش  گلرخ ایرانی به مرخصی خواهد رفت.

در روزهای گذشته برخی از افراد درخواست کرده اند که نسبت به تجدید نظر در برابر آرش صادقی اقدام شود تا او با شکستن اعتصاب غذا شرایط را مساعد کند.

درخواست ۱۲۹۰ نفره از دو زندانی برای شکستن اعتصاب غذا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مرحبا قوه قضائيه، دستتون درست جناب آيه الله ، باز هم از اين كارها بكنيد، خدا اموات حضرتعالى و دادستان محترم تهران رو بيامرزه ، بايد از كار خوب هم تعريف كرد و هم تشكر ، بندن بعنوان يه همكار سابق به شما و دادستان محترم تهران درود مى فرستم، از شما عاجزانه تقاضا ميكنم بيشتر از اينها به زندانيان سياسى لطف كنيد، اكثرشون جوان هستند جناب آيه الله ، ضمن اينكه انگيزه هاشون هم غالباً شرافتمندانه است ، از روى شكم سيرى يا خداى ناكرده شرارت مرتكب چنين اعمالى نشده اند، البته جسارتاً خدمتتون عرض كنم باعتقاد من و خيلى از حقوقدانها اكثر اعمال ارتكابى اين جماعت كه رسانه اى شده جرم محسوب نميشه البته استدلال حقوقى هم داريم، اين جماعت اغلب از روى دلسوزى و تعهدى كه به مملكتشون دارند دست به اين امور زده اند، انسانهاى بى سر و پائى نيستند، كاش امكانى فراهم ميشد، جنابعالى از نزديك با اينها ارتباط برقرار كنيد تا ببينيد چه انسانهاى نازنينى هستند ، من از حضرتعالى استدعا دارم تا به قضات محترم دستور بديد ارفاقات قانونى بيشترى به اين قشر اختصاص داده بشه استحقاقشو دارند بخدا .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا