خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مذاکره شرکت نفت برای فروش شرکت هواپیماییِ بابک زنجانی

وکیل‌مدافع بابک زنجانی از مذاکره شرکت نفت با خریداران شرکت هواپیمایی “اونر ایر” ترکیه خبر داد.

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب گفت: شرکت نفت در حال مذاکره با خریداران است، اما از اینکه شرکت هواپیمایی “اونر ایر” ترکیه به چه مبلغ و به چه کسی فروخته خواهد شد اطلاعی ندارم؛ البته ناگفته نماند که این اقدام شرکت نفت بر اساس وکالت بلاعزلی است که موکلم در فروردین امسال به شرکت نفت داده و بر اساس این وکالتنامه اموال موکلم با تلاش شرکت نفت می‌تواند در محاکم ترکیه پیگیری شود تا از این طریق این اموال به فروش برسد.

وی افزود: همکاری موکلک جهت دادن وکالت اموال ترکیه بسیار مهم است که مصداق همکاری جهت پرداخت بدهی وی است و اگر این شرکت هواپیمایی فروخته شود، مبلغ قابل توجهی از بدهی موکلم تسویه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گفته می‌شود بابک زنجانی در بازگرداندن اموال همکاری نمی‌کند صحت ندارد گفت: هم اکنون موکلم بیش از سه سال در انفرادی به سر می‌برد و هر کاری که از دستش برمی‌آمده انجام داده و دادن وکالت بلاعزل به شرکت نفت یکی از مواردی است که این همکاری را تأیید می‌کند.

کوهپایه‌زاده یادآور شد: تاکنون حکم موکلم به بنده ابلاغ نشده و قطعاً ما بر اساس مواد ۴۷۴ و ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری حق اعتراض داریم و می‌توانیم از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم. زیرا بر اساس رأی دادگاه، بدهی موکلم یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو است که حدود هشت هزار میلیارد تومان می‌شود و از این مبلغ دو هزار میلیارد تومان از اموال داخلی موکلم کسر شد که هم اکنون بدهی موکلم شش هزار میلیارد تومان است؛ البته گاهی اوقات هم مطالبی در خصوص اضافه شدن سود به این مبلغ مطرح می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا