خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فولاد و نساجی 17 فروردین 1402

پخش زنده فولاد و نساجی 17 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 25ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 21:30 رودررو می‌‌شوند.

تیم فوتبال فوتبال خوزستان امشب و در چارچوب هفته 25ام لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولاد آره‌نا از ساعت 21:30 پذیرای تیم نساجی مازندران خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده دیدار فولاد خوزستان و نساجی مازندران 17 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی فولاد خوزستان و نساجی مازندران 17 فروردین 1402

پخش زنده فولاد و نساجی 17 فروردین 1402

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در فصول گذشته با جواد نکونام نتایج خوبی گرفت و حتی موفق به فتح جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران نیز شد، فصل بسیار سختی را از سر گذرانده است که منجر به کنار رفتن جواد نکونام از هدایت این تیم و حضور علیرضا منصوریان در اهواز برای هدایت فولادی‌ها شد.

فولاد در حال حاضر با 31 امتیاز در رتبه نازل هشتم قرار دارد و در 5 دیدار آخر خود نیز 2 برد، 2 باخت و 1 مساوی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

اما نساجی مازندران حریف این هفته فولاد که همچنان مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران محسوب می‌‌شود و در این فصل نیز به یک چهارم نهایی این رقابت و مصاف با پیکان تهران رسیده است، اوضاع بسیار بدی را در این فصل لیگ برتر با حمید مطهری تجربه کرده است.

تنها نماینده استان مازندران در حال حاضر با 24 امتیاز در رتبه یازدهم است و با منطقه سقوط 11 امتیاز فاصله دارد که این فاصله نیز بیشتر مدیون عملکرد افتضاح نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان است چراکه تیم مطهری که در 5 بازی اخیر خود 3 باخت و 2 مساوی داشته است، در طول فصل تنها 5 برد داشته و 10 بازی را بازنده از زمین خارج شده است.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده فولاد و نساجی 17 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 21:30 از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا