خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه چند تشکل دانشجویی اصول گرا درباره نه دی

هفت تشکل دانشجویی اصولگرای استان خوزستان، در بیانیه مشترکی به مناسبت نه دی ادعاهای این چند سال اصولگرایان را تکرار  کردند.

متن این بیانیه که نسخه ای از آن به انصاف نیوز ارسال شده در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

صلی الله علیک یا سفینة النجاة

تاریخ 37 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان ولایی و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

اتفاقات بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 که عملی خلاف قانون بود از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه نه دی 88 نقش بر آب شد.

اینک پس از 7 سال از آن حماسه پرشور و بعد از موضع مشخص میلیونی مردم و حمایت های بی دریغ اقشار جامعه از نظام حسینی، دیگر حامیان فتنه بس نیست که از تحرکات پنهان و آشکارخود دست بردارند. آبروی همه آنان مفتضحانه رفته، خود را مشغول چه کرده اند .

یا حسین گویان به عزای مولایمان بی حرمتی کردند، الله اکبر گویان مسجد آتش زدند و چه شباهت عجیبی میان این قوم و قوم بی امیه است هنگامی که تکبیر گویان سر خون خدا را بر روی نیزه کردند.

مردم و تمام اقشارجامعه موضع خود را مشخص کرده و آنها را به زباله دانی تاریخ انداخته اند. ایران این صحنه ها را بسیار به خود دیده است و خواهد دید.

ما دانشجویان انقلابی و ولایتمدار استان خوزستان در سالگرد حماسه حضور، میثاق خود را با ولایت تجدید کرده و می دانیم که محور، اصل ولایت است و با اقتدا به همین اصل حماسه 9دی را دوش به دوش مردم بصیر خوزستان آفریدیم و میثاق خود را همراه با رهبر زمان خویش در روز تاریخی 9دی با سید الشهداء(ع) تجدید کردیم. ما شعارهای خود را در عمل نشان دادیم. پیرو خط امام خمینی (ره) پشتیبان ولایت فقیه هستیم تا به سرزمین عزیزمان آسیب نرسد. در روز برائت از منافقین، علم ارباب بی کفن را برافراشتیم و دانستیم که نام حسین(ع) راه را برای ما روشن کرده و بسیار هم نمایان است. تخلف از این مسیر هیچ توجیهی جز نادانی و جهالت ندارد.

ما تشکل های انقلابی استان خوزستان در این برهه زمانی بصیرت خود را نشان داده و ضمن محکوم کردن هر گونه اقدام فتنه انگیز در دانشگاه اعلام میداریم باتوجه به تأکیدات صریح و بی پرده مقام معظم رهبری پیرامون خط قرمز بودن فتنه، به مسئولین استانی و دانشگاهی یادآور می شویم که به تأسی از منویات رهبر عزیزمان، فتنه را

خط قرمز خود می دانیم و سکوت در قبال آن را برای خود حرام می دانیم و به هیج وجه اجازه جولان دادن این فتنه گران در دانشگاه را نخواهیم داد.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چه تشکل هاي مهمي! جانم بگويد برايتان که در آمادگي و پيش دبستاني که فرزندم ميرود، عکس هائي به بچه ها داده اند که روي آنها تصوير مقامات نقاشي شده و تصوير چند دست که از انگشتان مشت کرده تا آرنج نقاشي شده و در بالاي صفحه درشت نوشته شده: حماسه 9 دي! اين بزرگداشت حماسه بينظير 9 دي در مهدهاي کودک و پيش دبستاني ها مرا بسيار تحت تاثير قرار داد! و متوجه شدم که اينگونه بزرگداشت ها در مهدها چقدر در ناکامي دژمن موثر و کاري هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا