خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«الان مصاحبه تون با بی بی سی رو دارم می بینم»

در حالی که مهدی خزعلی، آقازاده ی اصولگرا، شب گذشته در گفتگو با شبکه بی بی سی می گوید که چند سال پیش «رضا هدی صابر» بر اثر اعتصاب غذا درنگذشته است، در همان سال 90 سایت «کلمه» نوشته بودند «با اشاره به تجربه شهادت هدی صابر در زندان، نامه مهدی خزعلی به مسوولان زندان: در صورت جان باختن من، تنها پزشکان سازمان ملل بدنم را کالبد شکافی کنند».

به گزارش انصاف نیوز، 3 اسفند 1390 سایت کلمه نوشته بود: «مهدي خزعلي با نگارش نامه اي به مسوولان زندان اوين اعلام كرده است، در صورت جان باختنش در ادامه اعتصاب غذا، كالبد شكافي و معاينات پزشكي قانوني زندان را قبول ندارد و جسدش تنها بايد توسط پزشكان اعزامي از سوي مجامع بين المللي، كالبد شكافي گردد. مهدی خزعلی گفته است در صورت جان باختن من مقامات پزشكي سازمان ملل مرا كالبد شكافي كنند. وي در اين نامه به جريان شهادت هدي صابر و كالبد شكافی وي نيز اشاره كرد».

مهدی خزعلی همچنین در 8 خرداد ماه 1390 نیز در یادداشتی در دیدار با خانواده هدی صابر با تیتر «هدی صابر جانش را فدای آزادی دیگران کرد» نوشت: «آری بر این بغض فرو خورده باید گریست، به آنها دلداری دادم، تسلی شان دادم، گفتم گمان نکنید خون عزیزتان هدر رفته است، او جانش را فدای جانهای دیگران کرد، او رفت تا مانع ظلم به دیگران شود، او باعث شد تا دوران اعتصاب غذا در همان بندی که او بود»، [جرس]

او پس از طرح این ادعا در بی بی سی، در تلگرام نوشت:

اصلاح طلب واقعی حتی علیه دشمن خود دروغ نمی گوید! شهید بهشتی بارها نسبت به شعارهای غیر واقعی علیه شاه اعتراض می کرد و جایز نمی شمرد! پس از مصاحبه امشب با بی بی سی، برخی عزیزان در توییتر مبادرت به ناسزا و توهین کرده اند، چرا که من علت شهادت هدی صابر را اعتصاب غذا ندانسته ام و علت را درگیری در بهداری اوین و سپس سکته قلبی و عدم رسیدگی دانسته ام و اضافه کرده ام که آن شهید روز قبل اعتصاب غذایش را رسما افطار کرده بود! خوب این مسئله را همه افراد بند می دانند و بهداری و پزشکان بیمارستان هم می دانند، حال اگر می خواهید دروغ بگوییم و علت شهادت را اعتصاب غذا قلمداد کنیم، خلاف مشی اصلاحات است! مرحوم هدی صابر روز قبل در بند افطار می کند و فردایش با یکی از افراد بهداری درگیری پیدا کرده و سکته می کند و به دلیل عدم رسیدگی درست و بهنگام، دو روز بعد در بیمارستان دار فانی را وداع می گوید!»

چند واکنش در شبکه های اجتماعی

مهدی محمودیان، از زندانیان سابق سیاسی سابق در اینستاگرام خود نوشته است که در زمانی که خزعلی با بی بی سی در حال مصاحبه بوده، برای او پیامی در تلگرام منتشر کرده که در آن با اعلام این که «الان مصاحبه تون با بی بی سی رو دارم می بینم»، نوشته است «با این وقاحت و در این حجم دروغ میگید، اونم در شرایطی که صدها شاهد میتوانند به راحتی اثبات کنند …»، «… خدا ما رو از آفت کذابانی چون شما محفوظ بدارد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب خزعلى من سابقاً يكى از ارادتمندان پر و پا قرص شما بوده و همينك نيز تا اندازه اى دوستتان دارم ولى بزرگوار، آيا تخريب بزرگان اصلاحات و رواج مطالب خلاف واقع در باره آنها خلاف مشى اصلاحات نيست ؟! گيرم اكاذيبى كه در باره آنها مطرح است كاملاً صحيح باشد ، جنابعالى با چه عقلى اقدام به خود زنى ميكنيد ؟! براى مثال همين سايت تازه رفع توقيف شده انصاف هرگاه مطلبى انتقادى نسبت به جنابعالى منتشر ميكند بنده به عنوان يكى از دوستداران شما فوراً واكنش نشان ميدهم، براى اثبات صحت عرائضم ميتوانيد سابقه مطالب منتشره را بررسى كنيد، از شما بسيار بعيد بود كه در مصاحبه با بى بى سى از انصاف نيوز بدگوئى كنيد، گيرم گله اى از دوستان هم داشته باشيد اصلاً عاقلانه و موافق تدبير نيست كه بى محابا و بدون ملاحظه لب به سخن بگشائيد.
    اين نكته اول ؛ اما نكته دوم : اگرچه به گفتن آن ميل ندارم ولى ظاهراً چاره اى نيست و آن اينكه اصولاً برخى سوابق يا خاطرات تلخ از اشخاص ، هيچگاه فراموش شدنى نيستند كه متاسفانه در مورد حضرتعالى نيز صدق ميكند و آن نحوه ارتباط شما و مرحوم سعيد امامى است ،، دوست بزرگوار ! جنابعالى هنوز نتوانسته ايد در اين مورد از خودتان رفع اتهام كنيد يا توضيح قانع كننده اى حتى به دوستان نزديك خود بدهيد بعد غير منصفانه همين انگ را به سايت انصاف ميزنيد ؟! از جنابعالى انتظار ميرود هر چه زودتر نسبت به اصلاح خودتان اقدام و رفتارى خداپسندانه در پيش بگيريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا