خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سام قریبیان غافلگیر شد! [+ عکس]

دیشب جشن تولد سام قریبیان پس از اجرای نمایش «داستان یک عذر خواهی» بدون اطلاع او برگزار شد که باعث عافلگیری وی شد.

فاطمه محفوظی، خبرنگار سرویس هنری انصاف نیوز: بلیطم را می گیرم و به دنبال صندلی برای نشستن می گردم که پیدا نمی کنم. حیاط پر است از آدم های جورواجور که برای دیدن تئاتر آمده اند. در سالن هم برخی نشسته اند و برخی ایستاده. من هم به کناری می ایستم به انتظار شروع تئاتر. بلاخره ساعت 6:30 می شود و ما وارد سالن می شویم تا به تماشای تئاتر «داستان یک عذر خواهی از آقای امانوئل» بنشینیم. تئاتری جذاب و گیرا که از همان دقایق ابتدایی ما را در سیر داستان خود غرق کرد. داستان آدم هایی که در برزخ بودن یا نبودن گیر کرده اند و با این حقیقت دردناک مواجه شده اند که چقدر زندگی را دوست دارند و به امید برگشتن به زندگی دوباره روزها را می گذرانند.

نمایش به دقایق پایانی خود می رسید و ناگهان در پایان نمایش کیک تولد سام قریبیان هم او و هم تماشاچیان را غافلگیر می‌کند.

کیک بزرگی که پرتره «ژولین» همان شخصیتی که سام قریبیان ایفاگر آن بودند، بر آن نقش بسته. شخصیتی که اثرگذاری اش مرهون بازی خوب و قوی سام قریبیان است و توانست اشک و خنده را به مخاطبش هدیه دهد و او را در غم و سردرگمی عمیقش همراه کند.

گرم تماشای تبریک گفتن ها و روبوسی ها بودیم که آقای فرامرز قریبیان وارد شد و پسرش را که غافلگیر شده بود، در آغوش کشید.

بعد از عکس گرفتن های دسته جمعی و فوت کردن شمع و تقدیم هدایا به سراغ سام قریبیان رفتم و از احساسش در شب تولدش پرسیدم.

انصاف نیوز: شب تولدتون سر صحنه و در کنار مخاطب چه حسی دارید؟

سام قریبیان: حقیقتش من حواسم به بازی ام بود و کارم و خیلی تفاوتی برام نداشت با شب های دیگر. تا انتهایش که دوستان، من را غافلگیر کردند برای اینکه آقای قریبیانِ پدر قرار بود فردا تشریف بیارند. با من هماهنگ کرده بودند. الان که دیدمشون خیلی خوشحال شدم.

-حدس می زدید براتون تولد گرفته باشند؟

-فکر می کردم تبریک بگن ولی انتظار نداشتم آقای محمد علی سجادی کارگردان محترم، با آوردن پدرم و آقای مصطفوی که از خوبان سینمای ایران هستند من را سورپرایز کنند. انتظار این را فردا شب داشتم و حالا که امشب اتفاق افتاد خیلی برام جالب بود.

-وقتی شمع های کیک تولدت را فوت کردید چه آرزویی کردید؟

-یه آرزو هست که آدم نباید بگوید. چون برآورده نمی شود. اگه بگوید ولی یک آرزویی که همیشه می کنم و می توانم بگم، سلامتی برای همه است. چه آن هایی که سلامتند و چه آن هایی که بیمارند. سلامتی بزرگترین آرزوئی است که همیشه برای همه می کنم.


در آن شلوغی ها و بازار گرم عکس گرفتن ها، آقای قریبیان پدر را دیدم و گفتم شاید بد نباشد به بهانه ی تولد پسر صحبتی با او داشته باشم. جلو رفتم و سلام کردم و با گرمی پاسخ گفت.

انصاف نیوز: چه شد که تصمیم گرفتید برای تولد پسرتون بیاید سر صحنه تئاتر؟

فرامرز قریبیان: می خواستیم سورپرایزش کنیم و با کارگردان برنامه ریزی کردیم و آمدیدم و سورپرایزش کردیم.

– چه احساسی دارید از اینکه پسرتون هم مسیر خودتون رو ادامه داد؟

– خوشحالم. چون بچه با استعدادی است؛ همانطور که همه می گویند و کار بلد است.

– مشوقش بودید برای اینکه این رشته را ادامه بدهد؟

– من نه. ولی الان خوشحالم که در این جایگاه قرار گرفته. رشته اصلی اش کارگردانی است ولی الان می‌بینید که چه در تئاتر چه در سینما بازی می کند، بازی های خوبی هم ارائه می دهد.


تئاتر «داستان یک عذر خواهی از آقای امانوئل» با بازی سام قریبیان، سیما تیرانداز، شبنم قلی خانی، مارال فرجاد، قیس سپهری، ناصر عاشوری و… تا تاریخ 2 بهمن در تماشاخانه پالیز، واقع در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی، خیابان سپند ساعت 18:30 اجرا می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا