خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تکمیل و تحویل مسکن‌های مهر و نهضت ملی مسکن پردیس تا سال۱۴۰۳»

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت:‌ برنامه‌ریزی برای تکمیل طرح نهضت ملی مسکن ۱۴۰۳ است و دنبال تامین منابع تکمیل این تعداد واحد مسکونی هستیم.

پایگاه خبری پیام پردیس نوشت: مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس در خصوص واحدهای مسکن مهر پردیس، برنامه اجرا و تکمیل آنها، طرح نهضت ملی مسکن و برنامه تکمیل و تحویل آنها گفت: ۸۴ هزار و ۱۷۲ واحد مسکن مهر از سال ۱۳۹۰ در شهر جدید پردیس شروع شد که تا ابتدای امسال رقم باقیمانده مسکن مهر به ۳۰ هزار و ۸۲۱ واحد رسید.

خلیل محبت‌خواه افزود: در مهرماه سال جاری نیز ۱۰ هزار واحد تکمیل و در مراسمی به متقاضیان تحویل شد و هم‌اکنون واحدهای باقیمانده مسکن مهر به ۱۹ هزار و ۸۲۱ واحد رسیده است.

محبت‌خواه ادامه داد: برای ۷ هزار واحد مسکن مهری که ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند برنامه داریم تا طی دو ماه آینده این واحدها را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان دهیم. همچنین، ۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس که در حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا پایان سال تکمیل و تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است تا ۷ هزار و ۸۲۱ واحدی که برای سال ۱۴۰۳ در پردیس باقی می‌ماند تا پایان همان سال تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

محبت‌خواه تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم به تعهدات خود در قبال مسکن مهر عمل کردند منابعی لازم است تا واحدهای باقیمانده مسکن مهر تکمیل شود که در حال برنامه‌ریزی هستیم تا منابع تکمیل این واحدها از سه محل منابع داخلی شرکت عمران شهر پردیس، فروش زمین و منابع شرکت مادر و همچنین صندوق ملی مسکن تامین شود.

او میزان واحدهای در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن را از که از سال ۱۳۹۹ در شهر جدید پردیس آغاز شد معادل ۲۵۰۰ واحد عنوان کرد و افزود: این واحدها در حال حاضر ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در حال احداث هستند.

محبت‌خواه گفت: برنامه‌ریزی برای تکمیل طرح نهضت ملی مسکن ۱۴۰۳ است و دنبال تامین منابع تکمیل این تعداد واحد مسکونی هستیم.

او در خصوص همکاری صندوق ملی مسکن توضیح داد: برای تکمیل واحدهای مسکونی در دست اجرا در شهر جدید پردیس باید یکسری از تعهدات از سوی شرکت مادر تامین شود تا این پروژه که زندگی مردم به آن وابسته است تکمیل و تحویل شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: پیشنهاد کردیم تا زمین‌هایی که متعلق به شرکت عمران شهر جدید پردیس بوده و واگذار شده و چندین سال است که روی آنها کاری انجام نشده به شرکت عمران شهر جدید بازگردانده شود.

او تصریح کرد: برخی اراضی واگذار شده در پردیس تغییر کاربری دادند که این تغییر کاربری‌ها طبق ضوابط نبوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا