خرید تور تابستان ایران بوم گردی

[+تکمیلی: تایید] «هدایتی» و «مدلل» کجا هستند؟ | فرزندان کدام 4 مسوول؟

حسین هدایتی و سامان مدلل در حال حاضر کجا هستند؟

شنیده های خبرنگار انصاف نیوز حکایت از جدی بودن این پرسش دارد، به ویژه پس از خبری که شب گذشته درباره ی بازداشت دو بدهکار بانکی منتشر شده است.

شب گذشته دکتر جعفری دولت آبادی، دادستان تهران از بازداشت تعقیب قضایی دو بدهکار کلان بانکی خبر داد و با اعلام این که یکی از این بدهکاران در حوزه ورزش و دیگری در حوزه واردات کالا فعالیت داشته است، افزود: سیاست دادستانی در مورد بدهکاران کلان بانکی وصول وجوه بانک‌ها است. [لینک]

همچنین دادستان تهران در سخنان خود به «سوءاستفاده از فرزندان برخی مسؤولان توسط مفسدان بانکی» اشاره کرد و درباره ی یک بدهکار بانکی گفت: «این بدهکار بانکی همچنین از نفوذ فرزندان برخی مسؤولان استفاده می‌کرده و حداقل فرزندان ۴ مسؤول را در شرکت­‌های خود به کار گرفته و با استفاده از نفوذ آن‌ها مرتکب جرم شده است».

فرزندان کدام مسوولان؟!

در حالی که برخی رسانه های اصولگرا موضوع 4 آقازاده را در انتشار گزارش این سخنان پررنگ کرده اند، شنیده های انصاف نیوز حاکی است که با مشخص شدن اسامی مسوولان مورد نظر، این رسانه ها از پررنگ کردن این خبر پشیمان خواهند شد.

نظر سردبیر انصاف نیوز درباره ی این خبر: اقدام دادستان تهران در رسیدگی به این پرونده شجاعانه و تحسین برانگیز است، هر چند شاید نوع اطلاع رسانی به گونه ای است که مخاطب در جریان جزییات «برخورد غیرجناحی» در این پرونده ی اقتصادی قرار نگرفته است.

خبر تکمیلی در ساعت 14:08

خبرنگار انصاف نیوز گزارش داد که حسین هدایتی بازداشت شده و با لباس زندان در درب ورود دادسرای پولی و بانکی ناحیه ۳۶ دیده شده است.

توضیح دادستان درباره بازداشت یک بدهکار بانکی و اعتصاب غذای آرش صادقی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. مگر جناب اقای صادقی ضرورت مرور دوباره دروس حقوق را توسط قضات عال مقام اعلام نکرد؟

  1. حسين آقاى عزيز، سخت نگير برادر ! اين روزها كلمات دكتر و مهندس بيشتر جنبه مزاح دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا