خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجلیل از آخرین استاندار خاتمی در گلستان

مراسم بزرگداشت محمدهاشم مهیمنی، آخرین استاندار گلستان در دولت خاتمی عصر امروز در گرگان برگزار شد.

به گزارش انصاف نیوز، در نخستین برنامه گرامیداشت محمدهاشم مهیمنی، که با عنوان گرامیداشت 4 دهه تلاش و خدمت در راه اعتلای انقلاب و اصلاحات در گرگان برگزار شد، فعالان سیاسی و مدیران ملی و استانی حضور داشتند. این برنامه با پیام سید محمد خاتمی رییس جمهور اصلاحات آغاز شد.

«مراسم بزرگداشت برادر خوب، توانا، خوشفکر، و پرتلاش که همواره دغدغه خدمت به مردم و اصلاح امور و پیشرفت جامعه به سوی آرمانهای والای انقلاب را داشته است، جناب محمد هاشم مهیمنی، در واقع بزرگداشت صداقت و شایستگی و تذکری به این که سرمایه‌های اجتماعی بنیادی‌ترین سرمایه‌های یک نظام و جامعه‌اند».

محمدامین سازگارنژاد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این برنامه گفت: شایسته است که از تلاشهای خدمتگزاران این کشور تجلیل شایسته‌ای صورت بگیرد. از نظر بنده مهیمنی با خصایل اخلاقی و فردی که از وی می‌شناسم، قطعه‌ای از بهشت است.

صادقلو، استاندار گلستان در این برنامه گفت: این گونه برنامه‌ها باید توسعه یابد و به عنوان رسمی پسندیده در جامعه مورد احترام باشد.

وی توضیح داد: د سابقه‌ی ارتباط من و مهیمنی به گذشته برمی‌گردد، ایشان از خدمتگزاران صریح و خدوم به انقلاب است که با اسنادی که بنده از دوران استانداری گلستان در دسترس دارم شهادت می‌دهم که خدمات بسیاری به منطقه کرده‌اند.

صادقلو گفت: چرا در کشور ما تجربه‌ی مدیران ارزشمند پس زده می‌شود. برخی می گویند گفتن از اصلاح طلبی و تجربیات اصلاحات هزینه دارد، من پای این هزینه‌ها ایستاده‌ام و اعلام می‌کنم که باید از این گونه انسان‌ها مستمراً تقدیر و تشکر کرد.

فخرالسادات محتشمی پور، سخنران دیگر این مراسم بود. مدیرکل امور زنان وزارت کشور دولت اصلاحات گفت: به خصوص و در این زمانه، باید از پاکدستی و صداقت خدتمگزاران کشور گفت و آن را مورد تقدیر قرار داد. جوانان اصلاح طلب ما امروز باید همچون مهیمنی در صحنه باشند، پافشاری کنند و برزمند تا به آنچه که می‌خواهند دست پیدا کنند.

حسین مرعشی، معاون رییس جمهور دولت اصلاحات، سخنران بعدی این برنامه بود. وی گفت: ما از افرادی همچون هاشم مهیمنی انتظار داریم که نهاد و جریانی در استان و منطقه خود ایجاد کنند که فراتر از عمر طبیعی همه ما اصلاح طلبان، به صورت اجتماعی و فرهنگی مستدام فعال باشند تا نقش آفرینی کنند. کسانی چون مهیمنی نیازی به تقدیر ندارند، بلکه این جامعه است که نیاز به تشکر و تقدیر از این افراد دارد. هاشم مهیمنی محور جریان اعتدال و اصلاح طلبی استان گلستان است و باید نقش وی را قدر دانست.

در ابتدای این برنامه رفعتی، رییس ستاد نکوداشت گفت: این ستاد برای تقدیر از نقش محوری محمد هاشم مهیمنی در جریان اصلاح طلبی استان و کشور و تلاشهایش در دوران انقلاب و سازندگی این برنامه را ترتیب داده است.

در پایان برنامه با اهدای لوح تقدیری از مهیمنی و همسرش تقدیر به عمل آمد.

در این برنامه فعالان سیاسی و مدنی و مدیران کشوری و استانی حضور داشتند، استاندار گلستان و نمایندگان استان در مجلس در این برنامه حاضر شدند. برخی از چهره‌های حاضر در این برنامه عبارتند از: مصطفی تاجزاده، فخرالسادات محتشمی پور، محمدامین سازگارنژاد، مهدی رحمانیان، سید محمود حسینی، مرتضی مبلغ، حسین مرعشی، صدراعظم نوری، ابراهیم درازگیسو، محمدرضا یزدانپناه و…

4638382

4638383

4638384

4638385

4638386

4638387

4638388

4638389

4638390

4638391

عکس‌ها: محمدحسین مهیمنی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. احسنت به این استاندار، باید دیگر استانداران از جمله درمشهد و شیراز یاد بگیرند. اگر چهار تا از این استانداران در دولت حاضر بودند به نظر من خیلی از مشکلات موجود پیش نمی آمد و رییس جمهور اینچنین مورد هجمه تمامیت خواهان قرار نمی گرفت. و سلام بر ابوذر زمانه مصطفی تاجزاده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا