خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد عارف از رسانه‌ای شدن اختلاف نظرهای برخی مسوولین

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ای شدن اختلاف نظرهای برخی مسوولین انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، محمدرصا عارف در مراسم افتتاح دفتر نمایندگان تهران در شهرستان پردیس اظهار کرد: وقتی می‌توان برخی مسائل و اختلاف نظرها را در داخل یک جلسه حل کرد چرا باید آنها را رسانه‌ای کنیم؟ مبنای ما این است که حتی الامکان این مسائل رسانه‌ای نشود.

وی گفت: ما طرح گفت‌وگوی ملی را در پارلمان دنبال می کنیم و در همین راستا کارگروهی برای تعامل با فراکسیون‌های دیگر تشکیل شده است. ما در خیلی مسائل مثل حقوق شهروندی با یکدیگر اختلاف نظر داریم، اما در بحث اشتغال و رونق اقتصادی اختلاف نظری نیست و می‌توانیم در راستای منافع ملی با یکدیگر تعامل کنیم. جهت‌گیری ما همین است که مبنا روی مشترکات باشد ان شاءالله اختلاف نظرها هم در حین این تعامل حل خواهد شد تا ان‌شاءالله به نتایج مطلوب برسیم.

عارف همچنین اظهار کرد: راهبرد مجلس دهم و جریانی که با ائتلاف امید خلق شد و به تشکیل فراکسیون امید منجر شد، پیگیری شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی است. بر همین اساس یک برنامه ۱۲۶ بندی را ارائه کردیم و امیدوارم به تدریج وعده‌های داده شده در برنامه ششم که در  مجلس در حال تدوین است، تحقق یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس آرامش را شعار راهبردی گفتمان اصلاحات و اتئلاف امید عنوان و خاطرنشان کرد: آرامش مهم‌ترین مسئل امروز کشور ما است. ما برای تعهد آرمان‌های کشور نیاز به آرامش داریم و این مهم‌ترین راهبرد ما در مجلس است که ان شاءالله تا آخر دوره آن ‌را دنبال می‌کنیم. نمایندگان هم علی‌رغم اینکه در برخی مسائل نیاز به موضع گیری وجود دارد در چارچوب این شعار عمل می‌کنند و برخی مسائل را بدون استفاده از تریبون مجلس دنبال می‌کنیم؛ چرا که برای ما رسیدن به نتیجه مهم است و تلاش ما این است که مسائل را با حفظ آرامش دنبال کنیم.

عارف خاطرنشان کرد: اگر حضور رسانه‌ای برخی نمایندگان کم‌رنگ است بدانید که این امر عامدانه است زیرا ما به دنبال تاثیرگذاری حل مشکلات و پیگیری مطالبات هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان تهران با اشاره به افتتاح دفتر نمایندگان تهران را پردیس اظهار کرد: پیش از این دفاتر نمایندگان تهران در ری، شمیرانات و اسلامشهر افتتاح شده بود. ما به دنبال تعامل با مسئولین مربوطه و بررسی مشکلات مردم برای پیگیری مشکلات و اقدام در جهت حل آن‌ها هستیم. مجمع نمایندگان تهران بر همین اساس تصمیم به افتتاح دفاتر در شهرستان‌های تهران گرفت تا ارتباط با مردم تسهیل شود.

عارف اضافه کرد: ما خودمان را نماینده همه مردم می‌دانیم. چه کسانی که به ما رای داده‌اند چه کسانی که رای‌شان افرادی دیگری بوده است. ما برای همه احترام قائلیم و خود را وکیل همه مردم می‌دانیم. دفتر پردیس هم برای پیگیری مطالبات مردم تشکیل شده است.

وی در پایان گفت: پروژه مسکن مهر علی رغم مشکلاتی که داشت از سوی دولت مورد توجه ویژه قرار گرفت و ما از وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه قدردانی می کنیم  وامیدواریم این روند ادامه یابد.

ذوالقدر خبر داد: بررسی مشکلات مسکن مهر پردیس با حضور مسئولین مربوطه

در ادامه دبیر مجمع نمایندگان تهران در شهرستان پردیس  نیز در سخنانی گفت: افتتاح دفتر شهرستان پردیس با نگاه فراجناحی و در راستای تعامل با مردم شکل گرفته است تا نمایندگان تهران به صورت حضوری بتوانند با مردم ارتباط داشته باشند و به معضلات آن‌ها و آسیب‌های اجتماعی جامعه رسیدگی کنند.

سید فاطمه ذوالقدر اظهار کرد: افتتاح دفاتر نمایندگان در مناطق مختلف تهران تصمیم خوبی بوده و ما ان شاءالله در اولین فرصت بعد از بررسی برنامه ششم در مجلس نشستی ر ابه حضور مسئولین شرکت عمران پردیس معاون وزارت راه و معاونت اجرایی رئیس جمهور برای بررسی مشکل مسکن مهر پردیس برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین ازتصمیم اخیر شورای پول و اعتبار برای افزایش سقف وام مسکن مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان قدردانی کرد.

نریمان: وزیر راه بیشترین تلاش را برای تکمیل مسکن مهر دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگان تهران در شهرستان پردیس، گفت: اگر آقای آخوندی نقد و انتقادی را به مسکن مهر وارد می‌کنند، اما در عین حال بیشترین تلاش را برای به سرانجام رساندن مسکن مهر دارند و برای تکمیل این پروژه اهتمام دارند.

محسن نریمان اظهار کرد: میانگین پیشرفت مسکن مهر در کل کشور ۹۳ درصد است. در مورد مسکن مهر پردیس نیز ما این پروژه را با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفتیم و اکنون آن‌را به ۸۰ درصد رسانده‌ایم. ما همچنین معتقدیم که استعداد بالقوه‌ای در پردیس وجود دارد که می تواند آن‌را به شهر برتر تبدیل کند.

وی با بیان اینکه ۸۲ هزار واحد مسکن مهر بالغ بر ۳۰۰ هزار جمعیت را  به این منطقه می‌کشاند، یادآورد شد: ما با یک تصمیم گیری ساده و عجولانه شهری که رشدی موفقی داشت به یک کلان شهر تبدیل کردیم. این مسئله در جایی سابقه ندارد که طی سه سال جمعیت ۳۰۰ هزار نفری در شهری اسکان داده شود. به هر حال ما وارث این مسائل هستیم و باید با عزم جزم تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و مشکلات را حل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازیبا بیان اینکه مسکن مهر پرند نیز ۹۵ هزار واحد تعریف شده که حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت را به دنبال خواهد داشت، یادآور شد: در دولت قبل دو شهر بزرگ کنار کلان شهر تهران ساخته شد اما در برنامه ششم ردپایی از تامین اعتبار برای اینگونه شهرها دیده نمی‌شود و امیدواریم تا بررسی برنامه به پایان نرسیده راهکاری بر ای حل این مسائل پید اکنیم.

 نریمان با اشاره با اتخاذ تصمیم برای دریافت ۱۰۰۰ میلیارد تومان وام از بانک مسکن برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر، تصریح کرد: من توصیه می‌کنم مردم واحدهای مسکن مهرشان را سریع نفروشند زیرا تکمیل زیرساخت‌ها در این مناطق برای واحدهای مسکن مهر نیز ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

در این مراسم همچنین حیدری، فرماندار پردیس و کشاورز به نمایندگی از صنعت گران پردیس سخنرانی کردند.

نریمان معاون وزیر راه، سرمد مدیر کل سیاسی استانداری تهران، محمد رضا عارف، مازنی، هاشم‌زائی، بادام چی، مافی، اولاد قباد، ذوالقدر، حیدری، وکیلی، علیجانی، سیاوشی و جلودارزاده و جمعی از مسئولان شهرستان پردیس در مراسم افتتاح دفتر نمایندگان تهران در شهرستان پردیس حضور داشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. انتخاب [برخی مسوولان] به رای مردم وابسته نیست اما انتخاب ریاست جمهوری با رای مستقیم مردم انجام میپذیرد در نتیجه ، مخالفان دولت روحانی با تمام توان و در عرصه عمومی به تخریب دولت فعلی همت خواهند گماشت ودست بردار هم نخواهند بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا