خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله شبانه به اتاق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خیام مشهد

شب گذشته عده‌ای از اعضای یکی از سازمان‌های دانشجویی دانشگاه خیام مشهد با حمله‌ی شبانه به دفتر انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه نسبت به تخلیه‌ی دفتر و تغییر قفل، کاغذی روی آن چسباندند به عنوان «پلمپ شد»!

در متن گزارشی که به همراه تصاویر به انصاف نیوز ارسال شده، آمده است: شامگاه گذشته، یکی از سازمان‌های دانشجویی دانشگاه خیام مشهد با حمله به اتاق انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه، ضمن تخریب و سرقت تمامی اموال متعلق به انجمن اسلامی، عکس‌ها و پوسترهای متعلق به خود را در کمال بی شرمی در اتاق نصب کرده و با بر جای گذاشتن سندی از خود با مهر تشکل بسیج، نهایت تمامیت خواهی یک تشکل به اصطلاح دانشجویی را به اثبات رساندند. نکته‌ی جالبتر آنجاست که حراست دانشگاه با سکوت و عدم دخالت در جلوگیری از این بی‌قانونی فاحش، هویت و رسالت کاری خود را زیر سؤال برده است.

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خیام مشهد

بسم الله الرحمن الرحیم

چرا دزدها شبانه حرکت می‌کنند؟

دزد هم دزدهای قدیم! راهزن‌ها در روز هم به کاروان‌ها می‌زدند اینک شب‌ها هم به کاروان‌ها زده‌اند …
دزدی شاخ و دم ندارد که! وقتی عده‌ای بدون مجوز، با بدویت تمام، به اتاق انجمن اسلامی دانشگاه خیام حمله می‌کنند، شبانه، وقتی کسی نیست که جلویشان را بگیرد، وقتی که کاروان در حال استراحت است، در اتاق را می‌شکنند، وارد می‌شوند، همه چیز را بر می‌دارند و به جایش چیزهای دیگری می‌گذارند که با وقاحت تمام بگویند آمدیم دزدی کردیم، قفل در را عوض می‌کنند و می‌روند، این دزدی نیست پس چه چیزی ست؟

شب گذشته، 16 دی ماه 1395، عده‌ای دانشجوی معلوم الحال، که ننگ است نام دانشجو را با این تعریف خراب کردن، به اتاق انجمن اسلامی دانشگاه خیام حمله‌ور شده‌اند و بدون حضور کسی از اعضای انجمن اسلامی، که اگر کسی هم بود، ما اکنون نگران جانش هم بودیم، در اتاق انجمن اسلامی دانشگاه را شکسته‌اند و وارد شده‌اند و تمام اموال شخصی دانشجویان، و همینطور اموال بیت المال دانشگاه را بر داشته‌اند و با خود برده‌اند. موضوع به همین جا ختم نشده است، آثاری از خود بر روی در و دیوار این اتاق جا گذاشته‌اند و با برچسب و تهمت، اتاق را ترک کرده‌اند که اگر ما آمده‌ایم دزدی کرده‌ایم، حقمان بوده است!
از دزدها بگذریم، به عده‌ای از مسوولین بی کفایت و بی بصیرت دانشگاه می‌رسیم، که اجازه می‌دهند، هر کسی، جلوی چشمش، حریم دانشگاه را بشکند، وارد شود، دزدی کند و تهمت بزند … ننگ بر شما باد … شمایی که گذاشته‌اید ناموس مردم که در دانشگاه شماست، دستخوش بازی‌های بچه گانه‌ی عده‌ای معلوم الحال شود … ننگ بر شما باد که نمی‌توانید از اموال دانشجویانتان محافظت کنید.

فرداهایی می‌رسد که باید منتظر تعرض این عده‌ی معلوم الحال به اتاق ریاست دانشگاه باشیم … کما اینکه چندی پیش تا دم در اتاق ریاست دانشگاه رفته‌اند و روی در و دیوارش اعلامیه چسبانده‌اند … خطاب با مسوولین دانشگاه است، اگر امروز جلوی اینگونه بی‌قانونی‌ها و بدویت‌ها را نگیرید، فردایی که به اتاق شما حمله شد و حریمتان شکسته شد، والله قسم دیگر دانشجویی نیست که پشتتان بایستد…

و من الله توفیق

4527651

4527652

4527653

4527654

4527655

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدا نيامرزد پهلوى دوم را ؛

    كه اين رسم زشت _ آب چشم گرفتن از ملت به كمك اراذل و اوباش _ يادگار اوست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا