خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام تسلیت موسوی خوئینی ها: ایران هاشمى را فراموش نخواهد کرد

آیت الله سیدمحمد موسوى خوئینى ها با صدور پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: این انقلابى نستوه از آغاز نهضت روحانیت با جلوداری عالمی از تبار صالحان و مصلحان تاریخ اسلام، حضرت امام خمینی -رضوان الله تعالى علیه- همراه و همراز او بود،

به گزارش جماران، پیام تسلیت آیت الله سیدمحمد موسوى خوئینى ها به مناسبت رحلت آیت الله هاشمى رفسنجانی به این شرح است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المؤمنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عَاهَدُوا اللَّهَ علیه فَمِنهم من قَضی نَحبَه و مِنْهُم مَن یَنتَظِر و ما بَدَّلُوا تَبْدِیلا

خبر ارتحال آیت الله هاشمی مردم ایران بویژه علاقمندان آن مرد بزرگ را در بهت و اندوه فراوان قرار داد، این عالم مجاهد از آغاز جوانی برای اعتلاء کلمه حق و اهتزاز پرچم اسلام و مبارزه با استبداد و دیکتاتوری رژیم وابسته پهلوی با خدای خود پیمان بست و همیشه و همواره بر سر این پیمان بود تا به دیدار معبود خود شتافت.

این انقلابى نستوه از آغاز نهضت روحانیت با جلوداری عالمی از تبار صالحان و مصلحان تاریخ اسلام، حضرت امام خمینی -رضوان الله تعالى علیه- همراه و همراز او بود، پایدارى و استقامت او در روزهاى دشوار و غربت نهضت اسلامى مایه دلگرمى یاران بود، بازداشت هاى مکرر و شکنجه هاى خود و همرزمانش تزلزلى در اراده او ایجاد نکرد و در ادامه راه و حمایت و همراهى با امام و انقلاب استوارتر ساخت.

آیت الله هاشمى در ادامه راهى که با خدا بر سر آن پیمان بسته بود در طول شصت سال مبارزه چه دشنام ها و زخم زبان ها و بى مهرى ها و نامهربانى شنید و دید و همه را به جان خرید ولى از پاى ننشست.

آقاى هاشمى در ساختن بناى رفیع جمهورى اسلامى بر ویرانه رژیم پوسیده سلطنتى تمام توش و توان خود را در اختیار معمار بزرگ آن قرار داد.

اندوه فراوان فقدان آن یار سفر کرده مجال نوشتن و گفتن هر آنچه در شأن آن فقید سعید است را نمی دهد.

این ضایعه بزرگ را به مردم شریف ایران و به مقام معظم رهبرى و به همسر بزرگوارش که عمرى را با همه سختى هاى زندگى در کنار این مجاهد بزرگ با صبر و متانت به شایستگى گذراند و به فرزندانش و به برادر محترم و دیگر بستگان تسلیت می گویم و اطمینان دارم که ایران هاشمى را فراموش نخواهد کرد و بازماندگان آن عزیز سفر کرده را عزیز خواهند داشت.

خداوند این فقید سعید را مشمول الطاف و عنایات خاص خود قرار دهد.

هاشمى که عمرى با عشق و ارادت به امام زیست و مبارزه کرد، دست تقدیر الهى آرامگاه او را نیز در مرقد نورانى مراد و محبوبش قرار داد، گواراى او باد.

سید محمد موسوى خوئینى ٢٠ / ١٠/ ٩٥

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف نيوز
    سلام خسته نباشيد، امكان دارد محصورين نيز پيام تسليت صادر كرده باشند ؟!

  2. جمله کوتاه ومختصر ودنیایی معنی است .کفی بالموت واعظا .چقدر زیبا وتامل برانگیز است .افضل الکلام قل ودل .بارالها مارا از جمله اصحاب منظرین قرار مده. شیخ اکبرهاشمی رفسنجانی بادنیای فانی وداع کرد هرجه بود رفت اما……..برای مردم ماند وبه خاطر مردم تحمل کرد وووووو .او درمیان ما نیست ولی…….ماند بعنوان یک شخصیت وفادار وماندگار .دیگر شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی نمونه ای ماندگار در تاریخ است قدرت را به هیج گرفتن وبا مردم بودن .این راز ماندگاریست.بارالها همه مارا عاقبت بخیر کن چون او.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا