خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هواداران من را به استقلال نیاوردند که بتوانند برکنار کنند»

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: درباره رفیعی باید بگویم که او بازیکن آزاد بود و از همان ابتدا گفت که به استقلال نمی‌آید و می‌خواهد به پرسپولیس برود.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در حاشیه تمرین این تیم گفت: با بازیکنانی که منصوریان معرفی کرده تماس گرفتیم و جلسه هم گذاشتیم. آنها قرارداد دارند و نمیتوانستیم آنها را جذب کنیم. درباره رفیعی هم باید بگویم که او بازیکن آزاد بود و از همان ابتدا گفت که به استقلال نمی‌آید و می‌خواهد به پرسپولیس برود.

وی افزود: این حرف را خودم به قلعه‌نویی زدم و از او سؤال کردم که چرا فکر می‌کنید رفیعی دلش با ما نیست و دل او کجاست که قلعه‌نویی گفت دل رفیعی با پرسپولیس است. ما به دنبال کسی هستیم که دلش با استقلال باشد و استقلالی‌. بعد از او سراغ رحیم زهیوی رفتم و با او صحبت کردم حتی او را به دفتر شخصی خودم بردم و کاملاً با این بازیکن توافق کردیم و او صورت من را بوسید و رفت اما وقتی می‌خواست رضایتنامه بگیرد خوزستانی‌ها به او رضایتنامه ندادند. او بندی در قراردادش داشت که فقط می‌تومانست به تیمهای خارجی برود و با استفاده از همین بند از استقلال خوزستان فرار کرد!

افتخاری تأکید کرد: من زهیوی را واقعاً تمام‌شده می‌دانستم اما نشد. ضمن آنکه با سجاد شهباززاده جلسه گذاشتیم و او به ما اعلام کرد شرایط را بررسی خواهد کرد و اگر باشگاه به او رضایتنامه داد به استقلال خواهد آمد اما او رفته که جواب بدهد و نمی‌دانم آیا موفق می‌شود رضایتنامه بگیرد یا خیر.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان نیز گفت: در مورد این بازیکن با فرهاد کاظمی و مدیرعامل این باشگاه صحبت کردم و آنها شرایطی را گذاشتند که یک بازیکن از ما بگیرند. ما قرار است همه چیز را بررسی کنیم و فکر می‌کنم آندو مصمم است تا به استقلال بیاید و آنها هم قول دادند که کمک کند تا وی استقلالی شود.

افتخاری تأکید کرد: ما یک گزینه خارجی هم داریم که فعلاً برای اینکه جو بهم نریزد اسم او را نمی‌آورم و اجازه بدهید مثل 3 نفر دیگر نشود.

خبرنگاری گفت: این بازیکن قائدتاً سهمیه آسیایی است که افتخاری گفت: این دیگر می‌شود 20 سؤالی!

وی درخصوص میثم مجیدی و حاج‌محمدی نیز تصریح کرد: امشب با آقای منصوریان قرار داریم که اگر ساعتش را بگویم همه به آنجا می‌ریزند! باید حتماً امشب درخصوص لیست خروج تصمیم بگیریم چون ما باید یکسری از نفرات را از فهرست خارج کنیم و فوراً لیست را به آسیا بفرستیم حتی اسم روزبه چشمی در لیست ما نیست و باید سریع‌تر تکلیف او هم مشخص شود. البته تا پنجشنبه فرصت هست و امشب ساعت 10 قرار گذاشتیم که فهرست خروج را دربیاوریم.

افتخاری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه فکر می‌کنید نیم‌فصل دوم می‌توانید شرایط بهتری داشته باشید، گفت: در نیم‌فصل اول و در 4 هفته ابتدایی من نبودم و این‌ها امتیازات بدی را از دست دادند. ما فقط یک باخت داریم و پرسپولیس و تراکتور هم باخته‌اند. نتایج عالی نبوده اما خوب بود و این‌ها به تدریج برمی‌گردند و مطمئن باشید شرایط استقلال دگرگون می‌شود. بازی با سپاهان، تیم عالی بازی کرد و شاید اگر بازیها متوقف نمی‌شد، می‌توانست به روند رو به رشد ادامه دهد. مطمئن باشید اگر این دو بازیکن را جذب کنیم، شرایط تیم ما با نفراتی که مصدوم بودند و کم کم بهبود پیدا می‌کنند خوب می‌شود.

وی در مورد اینکه جونز در چند وقت اخیر در تمرین استقلال شرکت نکرد، افزود: این مسائل به خاطر مشکلات مالی است. چون ما نتوانستیم به موقع پرداختی به او داشته باشیم. از طرفی آن یک میلیارد تومانی که دارایی مسدود کرد پولی بود که باید با آن مشکلات 3 بازیکن خارجی را رفع می‌کردیم. از دیروز هم پیگیر این مسائل هستیم و تا آخر هفته حل خواهد شد.

افتخاری در خصوص اینکه برخی از هواداران استقلال مقابل باشگاه تجمع کرده و خواستار کنار رفتن او از سمتش شدند، اظهار داشت: هواداران که من را به استقلال نیاوردند که بتوانند برکنار کنند. ما کلی هوادار داریم و فقط نباید چند نفر را در نظر گرفت. آن دو نفری که می‌آید جلوی باشگاه شعار می‌دهند قطعا به زودی مشخص و افشا می‌شود که توسط چه کسانی هدایت می‌شوند. آقایانی که فکر می‌کند اینجا خبری است مطمئن باشند اگر من هم بروم یکی مثل من به استقلال می‌آید و آنها نخواهند آمد. بیخود این در و آن در نزنند!

مدیرعامل باشگاه استقلال  در پاسخ به این سؤال که آیا از سوی مدیران قبلی چنین تحرکاتی انجام می‌شود، افزود: من این را نمی‌دانم و ارگان‌های نظارتی مشغول بررسی هستند تا پشت صحنه‌ها مشخص شود. من نمی‌توانم کار چه کسی بوده اما باشگاه استقلال یک باشگاه دولتی است که 5 وزیر مدیرعامل آن را انتخاب می‌کند نه 5 نفری که در خیابان تجمع می‌کنند. اینجا باشگاه کوچکی نیست که با دو شعار در آن تغییرات شود و محکم‌تر از این حرف‌هاست. ما نگران چیزی نیستیم. آن عده که بازیچه قرار می‌گیرند بدانند که کسانی این کارها را می‌کنند که منافع‌ و دست‌شان از باشگاه کوتاه شده و متوجه باشند باشگاه استقلال در حال پاکسازی و سالم‌سازی است و جایی برای افراد ناسالم نیست. من هم از این باشگاه بروم این راه ادامه دارد چون دولت می‌خواهد پاکسازی شود.

وی در مورد اینکه حضور تؤام او در کمیته فوتسال و باشگاه استقلال به او و کارش لطمه وارد می‌کند، افزود: من که در فوتسال نیستم و اصرار هم به حضور ندارم. تنها یک مشاور هستم و گاهی کمک می‌کنم. الان یک هفته است که در فوتسال حاضر نشده‌ام.

افتخاری در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان جوان خاطرنشان کرد: هر بازیکنی که منصوریان تائیدش کند، با او قرارداد می‌بندیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه مشکل مالی برای این کار ندارید، افزود: ما نگران منابع مالی نیستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا