خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نکاتی در باب «جشنواره به‌امام زمان مردمی عمار»

به گزارش انصاف نیوز، «حسین سخنور»، روزنامه نگار و عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز، در یادداشتی در صفحه ی فیسبوک خود درباره ی جشنواره عمار [لینک] نوشت:

قصد داشتم امسال لااقل یک روز به این جشنواره بروم و ببینم اوج شکوفایی کارهایشان (بنا به‌گفته دست‌اندرکاران جشنواره)‌ چیست و به کجا رسیدند، اما به سبب تقارن با ایام امتحانات، موفق نشدم. ولی منظم از طریق تلویزیون پیگیری می‌کردم. نتایجی که گرفتم:

1. تلویزیون برای این جشنواره کم نگذاشت. در مهم‌ترین شبکه‌ها و بهترین ساعات، خبر، گزارش و مصاحبه از این همایش داشت. کاری که برای جشنواره فیلم فجر نمی‌کند.

2. چهره‌ها و دست‌اندرکاران ثابت‌اند: فخرالسینما استاد نادر طالب‌زاده، افضل التئوریسین وحید جلیلی و…

3. حرف‌ها هم ثابت بود: [قسم] به امام زمان مردمی هستیم و پول نداریم و بدبختیم و همه این کارهای فاخر با کمترین امکانات انجام شده است و…

4. نزدیک به 5500 میلیارد تومان از 6 هزار میلیارد تومان بودجه فرهنگی کشور، مختص بیش از 30 نهاد فرهنگی است که هیچ ربطی به دولت ندارند و مدیریت همگی آن‌ها متعلق به دوستان جبهه فرهنگی عمار است. فرض بگیریم که همه آن 500 میلیارد تومان که دست وزارت فرهنگ است، خرج هنر سکولار می شود، 5500 میلیارد تومان کمه برای هنر انقلابی؟

5. هنر انقلابی هم که [عملا] محدود و منحصر شده به بحث مدافعان حرم.

6. کلا از این دوستان باید پرسید، اگر چه اتفاقی بیفتد شما دیگر حس مظلومیت در همه حوزه‌ها از جمله حوزه فرهنگی ندارید؟ من اموال غیرمنقول‌ام یه موتور طرح wave کویرموتور است، که حاضرم بفروشم‌اش و پول‌اش را بدهم به شما که بودجه‌تان بشود (5,500,000,880,000 ) و یک فیلم کوتاه دیگری با آن درست کنید ولی دیگر ژست مظلوم‌نمایی نگیرید. صمیمانه می‌گویم این ژست به شما نمیاد.

گلایه سردار نقدی از «بی اعتتنایی» به جشنواره عمار

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتی مقامات مملکتی میگویند در سوریه میجنگیم تا مجبور نباشیم در ایران با انها مقابله کنیم .یعنی حضرت زینب (س } بهانه است و لفظ مدافع حرم مفهومی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا