خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تلاش روحانی برای معرفی سریعتر وزرای جایگزین

دکتر حسن روحانی در تلاش است که علی رغم فرصت سه ماهه، اما هر چه سریعتر افرادی را جایگزین سه وزیر پیسنهادی کند که مجلس به آنها رای اعتماد نداده است.

یک منبع آگاه با اعلام این خبر به انصاف نیوز گفت که اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها درباره ی افراد جایگزین صرفا در حد حدس و گمان های رسانه هاست و استدعای دکتر روحانی از رسانه ها این است که حدس های خود را به عنوان خبر منتشر نکنند و اجازه بدهند که فضا برای بررسی گزینه های جایگزین فراهم باشد.

طبق قانون، رییس جمهور سه ماه فرصت دارد تا گزینه های دیگری را برای سه وزارتخانه ی «آموزش و پرورش»، «علوم تحقیقات و فناوری» و «ورزش و جوانان» به مجلس معرفی کند.

نمایندگان مجلس از 18 گزینه ی معرفی شده برای کابینه، روز گذشته به 15 نفر رای اعتماد دادند و به محمد علی نجفی، جعفر میلی منفرد و سلطانی فر رای اعتماد ندادند.

دکتر روحانی اولین رییس جمهوری است که بدون اتلاف وقت در همان روز تحلیف یعنی 13 مرداد ماه فهرست وزرای پیشنهادی را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرده بود.

از روز شنبه 26 مرداد ماه، 15 وزیر جدید به وزارتخانه های مربوطه خواهند رفت و برای سه وزارتخانه ی باقی مانده، به ویژه وزارتخانه ی بزرگ آموزش و پرورش فعلا باید با سرپرست اداره شود.

انتهای پیام

خبر مرتبط:
مجلس به سه وزیر پیشنهادی رای نداد: نجفی و میلی منفرد و سلطانی فر

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا