خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پزشکیان: مشکل ما امروز نبود تحمل یکدیگر است

مسعود پزشکیان گفت:‌ تحمل در مقابل همه نامرادی ها و بی انصافی ها از ویژگی های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود، هر کسی نمی تواند این روحیه را داشته باشد و علی رغم همه این مشکلات ایشان همچنان محکم در مسیر انقلاب و پشتیبان انقلاب بودند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  ایسنا خاطر نشان کرد: آینده مشخص خواهد کرد که وجود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چقدر اهمیت داشت و او قطعا جایگزینی نخواهد داشت. اینها کسانی بودند که در سختی ها بار آمده بودند و ویژگی های خاصی داشتند که فقط  در مسیر این سختی‌ها در طول این پنجاه سال مبارزه می شد این ویژگی‌ها را کسب کرد.

وی افزود:‌ آیت‌الله هاشمی انقلاب را با تمام وجود دوست داشت و تمام زندگی خود را صرف آن کرد و به همین خاطر در مقابل طعنه‌ها و ناملایمات سکوت می کرد چرا که انقلاب را بیشتر از خودش دوست داشت و ماند و  سکوت کرد تا انقلاب بماند.

پزشکیان با بیان اینکه پذیرش یکدیگر و تحمل در مقابل فشارها و بی اخلاقی ها از ویژگی های آیت‌الله هاشمی بود گفت:‌ مشکل ما امروز در کشور نبود تحمل و توان پذیرش یکدیگر است و اختلافات ناشی از این مشکل است اما اگر قلب ما بزرگ باشد و بتوانیم همدیگر را تحمل کنیم می توانیم در کنار هم قدرتمندتر بایستیم و به اهداف انقلاب خدمت کنیم و آقای هاشمی این ویژگی را داشت و قطعا هر کسی در جای ایشان بود در مقابل برخی موضع گیری ها عکس العمل های تندی نشان می داد و اگر هاشمی تحمل و صبر را پیشه نمی کرد وحدت و آرامش در جامعه باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا