خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلمب مراکز درمانی غیرمجاز در اردبیل

پلمب مراکز درمانی غیرمجاز در اردبیل با معرفی متخلفان این مراکز به مراجع قضایی انجام شد. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از پلمب 4 مرکز درمانی غیرمجاز در اردبیل خبر داد و گفت: افراد متخلف، متصدیان و گردانندگان این مراکز به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سبلان ما به نقل از روابط عمومی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست روز یکشنبه گفت: این مراکز درمانی در جریان بازدید مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه در اردبیل شناسایی شدند.

وی با اشاره به پلمب این مراکز به علت دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی، افزود: افراد متخلف، متصدیان و گردانندگان این مراکز به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل تاکید کرد: هرگونه مداخله در روند درمان و انجام اقدامات پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، کاشت مو و زیبایی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع است و این گونه خدمات باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

وی از اهالی استان اردبیل خواست تا هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمان و سلامت یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امور درمان‌های پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارش دهند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا