خرید تور تابستان ایران بوم گردی

10 سال نگذاشتند اسمی از هاشمی رفسنجانی به میان بیاید

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی در تهران یک لحظه احساس کردم حادثه منا پیش می‌آید، گفت: این همه جمعیت برای روحانی که 10 سال نگذاشتند اسمی از او به میان بیاید! 2.5 میلیون نفر برای تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور داشتند.

به گزارش انصاف نیوز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی رضایی در جلسه ی تجلیل از روحانیون خادم خراسان جنوبی گفت: عالمان باید جلوداری کنند و سختی‌ها را تحمل کنند، استاد مطهری می فرماید یک آسیبی روحانیت اهل سنت دارد که چشم به دست حاکمیت است و آسیب روحانیت شیعه عوام زدگی است.

وی تصریح کرد: عوام زدگي منشاء مشكلات و معضلات بزرگ و خطرناكی است و گاهی روحانیت به جایی اینکه جلوداری کند نمی تواند چنان كه باید، پیشرو باشد و تک روی می‌کند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه گاهی جامعه دچار آسیب جدی می شود و کار به جایی می رسد که امام علی علیه السلام غریب می شود و نمی‌تواند درد دل خود را بیان کند، گفت: قلب‌ و روح انسان باید وسیع شود و گنجایش فکری داشته باشیم چرا که جامعه با تنگ نظری و سخن این و آن شنیدن و بدون علم آگاهی به جلو حرکت نمی‌کند.

رضایی با بیان اینکه در تشییع جنازه آیت الله هاشمی در تهران یک لحظه احساس کردم حادثه منا پیش می‌آید، ادامه داد: این همه جمعیت برای روحانی که 10 سال نگذاشتند اسمی از او به میان بیاید! 2.5 میلیون نفر برای تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور داشتند.

به گفته ی وی: آیت الله هاشمی رفسنجانی 50 جلد تفسیر قرآن دارند و عاشق ولایت و رهبری بودند، اما این‌ها را متاسفانه از خودمان دور کردیم، صدا وسیمای امروز را با چند روز پیش ببینید! جامعه کار خود را می‌کند و جلو می رود اما ما روحانیت چه کردیم و کجاییم؟ مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه سال 88  فرمودند «آقای هاشمی، اين مرد بارها تا مرز شهادت پيش رفته است».

امام جمعه بیرجند گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی با قرآن عجین بود و 3 هزار مدخل قرآنی این عالم بزرگ در زندان می‌نویسد اما متاسفانه در جامعه جنبه علمی آیت الله هاشمی رفسنجانی مغفول مانده است و از این حقایق خبری نیست.

وی با تاکید بر اینکه «باید ملاک ما در مورد آیت الله هاشمی رفسنجانی سخنان مقام معظم رهبری باشد»، افزود: رهبری با آقای هاشمی 59 سال رفاقت داشتند اما صدا و سیما 10 سال که می توانست بهترین خطبه‌ها را  از آیت الله هاشمی برای جهان و روحانیون داشته باشد خود را محروم کردیم!

رضایی تصریح کرد: افرادی ولایت را هدف قرار دادند اما چون نمی توانند، پس پروبال‌های رهبری را هدف قرار می‌دهند.

امام جمعه بیرجند بر اساس گزارش دفتر خود در این سخنرانی، با بیان اینکه «عده ای مطیع اند و عقل ندارند و عده ای دنبال شهوت رانی و جمع کردن مال دنیا هستند»، گفت: نباید روحانی و عالم دین دنباله رو مردم باشند بلکه باید زنجیره‌های مردم را پاره کنند.

رضایی در پایان تاکید کرد: باید حواسمان باشد که عده ای اصل نظام اسلامی و ولایت را هدف قرار دادند.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای رضایی حرفای خلاف واقع نگو.
    اگر واقعا دنباله روی رهبری بود پس چرا یه نهیب نزد به فتنه گران که اصل انقلاب را دارید از بین می برید بماند بجای خود,چرا این همه خسارت می زنید به بیت المال و چرا خون بیگناهان به دلیل سبکسری افرادی نادان و اصحاب فتنه به خطر افتاد و دنیا رو به خاطر این دلیل مجبور به ترک شدند.
    اگر واقعا راست میگی منتشرش کن

    1. وقتی سایتهای کذایی شما محافظه کاران خوداصولگراخوانده شجاعت نشر کوچکترین مطلب جدی از مدافعان رقیب را ندارند، همین درج و نشر پیامت در این سایت غیرمحافظه کار، روزنه ای باشد بلکه به فکر فرو بروی و دریابی کسی که حقیقت را می گوید به سانسور و حذف و رد صلاحیت و ممانعت و بستن روزنامه و جلوگیری از اعتراض نیازی ندارد

    2. جناب ح ، اگر حقيقتا” صادقي (که گمان نمي کنم) سري به يوتيوب بزن و ببين چه کساني اموال بيت المال را تخريب کردند!؟ چه افرادي به ماشين ها و موتورسيکلت هاي مردم حمله کردند!؟ ببين چه تيپ افرادي به درب هاي منازل و درب هاي بانک ها و مغازه ها يورش بردند!؟ ببين اگر توان ديدن داري، و بعد قضاوت کن! گرچه شمايان اساسا بر امواج دروغ و تهمت و بهتان و باهتوهم سواريد.

  2. چرا انصاف نیوز هر اراجیفی اونم بی نام گوینده مانند ح رو منتشر میکند ، یقینا ح از منتقدین بدون شناسنامه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا