خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بارش 2 متر برف در ژاپن

در پی بارش برف سنگین به میزان 2 متر و برودت شدید هوا در نقاط مختلف ژاپن، بسیاری از پروازها در این کشور لغو و زندگی مردم دچار اختلال شده است.

به گزارش ایرنا، ‌سازمان هواشناسی ژاپن امروز (شنبه) به مردم این کشور هشدار داد که سرمای شدید تازه از راه رسیده و در هفته آینده نیز ادامه خواهد یافت.
همچنین به دلیل بارش برف سنگین، مسئولان ذیربط و دولت نسبت به مخاطرات ناشی از این شرایط هشدار داده اند.

شرکت هواپیمایی نیپون ژاپن در گزارشی اعلام کرده که تمامی 30 پروازی را که در مسیر دریای ژاپن در اقیانوس آرام داشته به دلیل سرما، وزش باد شدید و بارش برف سنگین لغو کرده است.

«ژاپن تودی» نشریه این کشور نیز می نویسد: شرکت هواپیمایی به مردم در شهرهای هوکایدو، توکایدو و سانتیو اعلام کرده است که سفرهای غیرضروری خود را تا اعلام وضعیت عادی لغو کنند.

سازمان هواشناسی ژاپن هم به شرکت های هواپیمایی در باره پروازها هشدار داده و همزمان از مردم این نواحی خواسته است تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند.

از جمعه شب تا روز شنبه در منطقه نیگاتا ژاپن نزدیک به 70 سانتیمتر برف باریده و در اطراف منطقه هوکایدو دمای هوا بین 14 تا 29 درجه زیر صفر رسیده است.

به مردم نواحی مذکور اعلام شده است که بارش برف در دو روز آینده ادامه خواهد داشت و احتمال می رود در 24 ساعت آینده میزان بارش به یک متر برسد.

بدترین سرما مربوط به توفان زمستانی است که از دیروز در منطقه یاماگاتا در جزیره هونشو باعث بارش دو متر برف شده و بر اثر سنگینی برف و ریزش یک ساختمان یک زن 61 ساله نیز جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا