خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش فیلمساز اصولگرا به گزارش خبر ۲۰:۳۰ درباره «عصبانی نیستم»

جمال شورجه فیلم «عصبانی نیستم» را به دلیل داشتن تاییدیه شورای پروانه نمایش قانونی دانست و تاکید کرد که باید به آن اکران داده شود.

به گزارش خبرآنلاین، شب گذشته گفت و گویی از جمال شورجه در اخبار «20:30» درباره پروانه ساخت «عصبانی نیستم!» پخش شد که بر مبنای این گفت و گو گزارشگر بیست و سی فیلم رضا درمیشیان را فیلمی غیر قانونی دانسته بود.

جمال شورجه عضو شورای پروانه ساخت در توضیحات تکمیلی به کانال تلگرامی «سینما» گفت: این فیلم اگر اصلاحات را انجام داده و به تایید شورای پروانه نمایش رسیده قانونی است.

شورجه درباره مسیر قانونی فیلم «عصبانی نیستم!» گفت: ‎زمانی که فیلمی برای پروانه نمایش می آید شورای پروانه ساخت فیلم را می بینند که از لحاظ پروانه ساخت هم دیده شده باشد. قطع و یقین هر فیلمی برای نمایش باید پروانه ساخت داشته باشد.«عصبانی نیستم!» پروانه ساخت گرفته بود اما نظرات اصلاحی در فیلمنامه لحاظ نشده بود و با توجه اینکه این فیلم نظرات اصلاحی را انجام نداده بود در اولین نمایش در سال 92 ایرادات زیادی داشت و در نتیجه دولت وقت هم با نمایش این فیلم مخالفت کرد.

او افزود: الان گفته می شود فیلم اصلاحات لازم را انجام داده. می دانم دوستان خیلی تلاش کردند و این فیلم را اصلاح کردند و کارگردان هم همکاری کرده که مجوز بگیرد. هر چند خودم فیلم را ندیدم و تغییرات را نمی دانم ولی با انجام اصلاحات و صدور مجوز شورای پروانه نمایش و ارشاد و اعمال نظرات این شورا فیلم قانونی است. مگر اینکه نسخه ای بر خلاف نظر شورای پروانه نمایش اکران بشود که آن زمان باز هم به فیلم ایراد وارد می شود. ضمن اینکه وزیر ارشاد هم حق قانونی برای اعمال نظر در مورد فیلم ها را دارد اما اگر اصلاحات شورای پروانه نمایش وزارت ارشاد کامل انجام شده باشد باید طبق نظر شورای پروانه نمایش به این فیلم اکران داده بشود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا