خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فهرست اتهامات هاشمی رفسنجانی در هفتم او!

یکی از فعالان سیاسی اصولگرا در هفتم درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، در یادداشتی با عنوان زیر عنوان «آقای ناطق جفای بزرگ چه بود؟»، در واکنش به سخنان ناطق نوری در مراسم هفتم، به نه مورد اتهام پرداخت!

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت تلگرامی «رضا سراج» در پی می آید:

آقای ناطق نوری در مراسم شب هفت مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت : «هر شخصیت بزرگی در تاریخ در کنارش جفایی بوده است…این خیلی بد است که شخصیت هایمان تا هستند به آن ها توهین کنیم و تا رفتند بر سرمان بزنیم.» [لینک]

♦️آقای ناطق جفای بزرگ چه بود؟
1⃣القاء دروغ بزرگ تقلب و تهمت به نظام دینی
2⃣دعوت به اردوکشی خیابانی و ایجاد اغتشاش
3⃣تضعیف قدرت ملی و انتخابات 40 میلیونی
4⃣بازگرداندن دشمنان به میز اجماع علیه ایران
5⃣لابی با آمریکا برای اعمال 18 تحریم جدید
6⃣تضعیف اقتدار نظام و قدرت نرم ج.ا. ایران
7⃣ممانعت از دستیابی ایران به اهداف ملی
8⃣کمک به دشمنان برای براندازی نظام ج.ا.ا
9⃣بسترسازی برای اهانت به امام و عاشورا

♦️نتیجه :
🔹آقای ناطق، به کجا چنین شتابان؟! اگر در فتنه 88 از میراث گرانبهای امام راحل عظیم‌ الشان دفاع نکردید و به ندای اَیْنَ عمار اماممان لبیک نگفتید؛ لااقل اکنون با تطهیر فتنه‌گران، در جفای بزرگ آنان به نظام شریک نشوید. آقای ناطق، جماعتی که چشم به حمایتشان دارید؛ روزگاری نه چندان دور، مرحوم هاشمی را عالیجناب سرخپوش خطاب نموده و برای رای نیاوردن ایشان در انتخابات مجلس ششم، به دفتر تحکیم وقت پول دادند تا همایش نقد و نه به هاشمی را برگزار نمایند. ظاهرا خُلق و خُوی اَشرافی، مخرج مشترک نفی انقلابیگری است.

سخنان مهم ناطق نوری در هفتم هاشمی رفسنجانی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انگار هرچى دريده تر ، بى حيا تر و …. اصول گرا تر ! خدا به دادتون برسه وقت مردن !

  2. آدمی که در وجودش انصاف نباشد از این هم هتاک تر خواهد بود . بزرگان اصول گراها یا همان کهنه محافظه کارها باید تکلیفشان را با این گونه نقد و تحلیل مشخص کنند والا این هتاکی ها و بی حرمتی به پای همه ی اینها نوشته می شود . آنوقت گلایه می کنند که چرا آقای ناطق نوری سالها در جمعشان حضور ندارد با این اوصاف آقای ناطق چگونه می تواند با این هتاکی ها کنار بیاید . خدایا تنها چاره کار در دستان توست چاره ما را بکن .

  3. این ورشکستگان مردود از سوی ملت درکی از حیا و خجالت و عبرت و شرافت ندارند؟

  4. به نظر من هرچه جواب این افراد […] را ندهید پر رو تر می شوند. بابا تا کی محافظه کاری. جواب دو تاشون رو که بدهید ماست ها را کیسه می کنند. نکند از آنها می ترسید. مردم و نخبگان پشت شما هستند. به خدا مقام معظم رهبری نیز از این جماعت دل پر خونی دارد. تا کی ترس و زبونی.
    (انصاف مدیون هستی اگر چاپ نکنی)

  5. بهتر نیست که این نیمه جوان هم مثل بزرگانش ادای رنجورها و مصیبت زده ها را درآورد تا کمتر ضایع شود و رسم کی بود، کی بود آنها را دنبال کند یا لااقل توضیح دهد که اگر رسم بدی است، چرا علیه رد صلاحیت کنندگان و فحاشان بد رسم دیروز جرات بیان ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. اين از خدابيخبران و بقول جناب سپهر، …، يک مشت لاطائلات کليشه اي را سلسله وار چون زنجير بهم بافته و اين زنجير را بر سر هر کوي و برزن با نعره همچون معرکه بگيران با خود به اين طرف و آن طرف ميکشند!! و البته هم قابل درک است که حيات و بودنشان در همين معرکه گيري هاست.

  7. عزیز برادر ، گفته اند که هزار حرف در تائید یک دروغ میشود هزار و یک دروغ . لابد تضعیف قدرت ملی باعث این تشییع جنازه از طرف مردم شد .
    واقعا به این تکرار مکررات باور داری ، اگر یک حرف حساب هم باشد که در میان 8 حرف ناحساب گم میشود !

  8. توصیه می کنم به یک روانپزشک مراجعه کنید ، از قدیم گفته‌اند از کوزه همان برون تراود که در اوست

  9. 1- انتخابات 88 انتخابات بي حرف و حديثي نبود و خيلي ها بايد روزي بابت اون حساب پس بدن!
    2- اسم اين حركت مردمي اعتراض بود و حق هر ايرانيه كه دلش بخاطر اين كشور مي تپه و نگران انحراف از آرمان هاي انقلابه.
    3- در كنار مردم معترض بودن اسمش تضعيف قدرت مليه؟!
    4- اين كارو رئيس جمهور “مردمي” شما كرد نه ايشون! تحريف تاريخ به اين سرعت؟
    5- سند؟ دروغ كثيفيه، اگه به قيامت معتقيد،‌ كفاره بديد بلكه …
    6- مهملات، خذعبلات … جمهوري اسلامي فقط با ناديده گرفتن مردم تضعيف مي شه و دادن قدرت بي حد و حصر و بي حساب و كتاب به مسئولين!
    7- هدف ملي چيه؟ ايشون جلوي كدوم اهداف ملي رو گرفت؟!
    8- اين همون موارد 2 و 3و 4و 5 و … شما نبود؟!
    9- چند نفر كه تعدادشون از انگشتان دست هم كمتر بوده احتمالا اجير شدند كه اين كار رو بكنند و بعد به همين بهونه مردم بي طرف رو به اسم دفاع از دين و حرمت … به خيابونا بكشند! مردم از خباثت ها نمي گذرند و روز قيامت يقه مي گيرند. به فرض هم آدم هاي ابلهي اينكار رو كرده باشند، مطمئن باشيد، در گناه اونا سهيميد، همفكراي شما با ماه ها تلاش، تعداد قليلي رو به اينجا رسوندن!

  10. یکی نوع از روان پریشی بیماری مازوخیسم است این نوع بیماران ضمن دارا بودن شخصیتی سایکوپات چون هم از درد کشیدن انزوا ومطرودشدن لذت می برندوهم عاشق وشیفته خودنمایی هستند حتی اگر از نوع رفتارهای رادیکال وانزجارانگیز……..

  11. اگر نظر رضا سراج را درباره وقایع 88 به بخش بزرگی از اصولگرایان دلواپس سرایت دهیم که ظاهراً همین نیز هست، انگاه آشکار خواهد شد که همه آنان در رابطه با وقایع 88 هیچ سخنی جز ابهام بافی وگزافه گویی و نامنقح گویی و دور افتادن از منطق شناخت وقایع از قبیل رویدادهای 88 ، و اتهام زنی ، ندارند و این نشانه عمق فاجعه ای است که دراین گروه جریان دارد. برای همین است که بهترین و دوست داشتنی ترین و مؤثرین شخصیت سیاسی یعنی سید بزرگوار و امثال آن از نگاه این ها چنین مورد هجوم بی رحمانه و بدور از انصاف وعدالت قرار می گیرد. همین ها بودند که هرآن چه می توانستند به هاشمی اتهام و تهمت و دروغ نسبت دادند. و ای به حال این درماندگان و بازماندگان در دوره توهم توطئه و دوران جهالت.

  12. دوستان عزيز ومدير محترم أنصاف نيوز لطفا ازيك آدم كه گفتارونوشتارديگران بطورناشيانه بلغور ميكند فعال سياسي اصولگرا !!!!!!!!!!!!!!!! نسازيدكجاي اين نوشته ارزش خواندن داشت ؟

  13. این گروه دلواپس حالا که مرحوم هاشمی در بین مردم نیستند به یک سیبل دیگر نیاز دارند و از جمله پایانی معلوم میشود که این بار نوبت جناب ناطق نوری است که سیل اتهامات به طرف ایشان سرازیر شود

  14. بنده متعجبم از اينكه پيام مردم را ميبينند ولي باز درك نميكنند حتي به مقام ولايت هم قائل نبوده و مثل كبك سرشان را توي برف كرده اند . اين تندروها و دلواپسان و اصولگراهاي تندرو همانند قومي هستند كه خداوند در قران ميفرمايد ( ختم الله قلوبهم و ……… )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا