خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای خزعلی! ما آدم فروش نیستیم!

«حمزه کرمی»، از زندانیان پیشین بند 350 زندان اوین، به استفاده ی ابزاری «مهدی خزعلی»، آقازاده اصولگرا، از بخشی از چت خصوصی خود با او واکنش نشان داد: «آقای خزعلی! ما آدم فروش نیستیم!»

به گزارش انصاف نیوز، پس از انتشار متنی یک خطی با عنوان «پاسخ حمزه کرمی – زندانی بند 350 – راجع به اظهارات دکتر مهدی خزعلی»، آقای کرمی دو متن را به همراه این توضیح منتشر کرد:

«اینها بخشی از گفتگوی من با آقای خزعلی بوده که قسمت اول را در کانال سرای قلم و کانال بچه های 350 و کانال مناسبتهای زندانیان سیاسی مبنی بر سوءآستفاده ایشان از گفتگوی بنده در کانال خصوصی را به اطلاع همه رساندم».

متن اول:

«سلام جناب آقای دکتر خزعلی. برادر عزیز من در خصوصی با جنابعالی بحثی داشتم، در مورد فوت مرحوم هدی گفتم شما اشتباه می کنید، تا آنجا که یادم هست من تا 12 شب داشتم التماس ایشان می کردم که اعتصابش را بشکند ولی شما از آقای دلیر ثانی و سایر دوستان کد دادی که نیمه شب اعتصابش را شکسته. و بنده گفتم اگر دلیر ثانی گفته که نزدیکترین فرد به هدی بود پس شما درست می گویید و قانع شدم اما شما مکالمه خصوصی من را بدون اجازه، عمومی کردی و من از این روش شما ناراحت و دلخور شدم، چرا بنده را که گوشه ای نشستم و کار علمی می کنم وارد دعواهای بی حاصل می کنید؟ من اختلافات دوستان همبند را به صلاح هیچ یک نمی دانم و نمی خواهم وارد این بحثها بشوم و از جنابعالی هم به خاطر اینکه امانت داری نکردی و یک گفتگوی خصوصی را خرج درگیریهایتان کردی ناراحت شدم، خدا عاقبت ما را ختم بخیر کند».

متن دوم:

«سلام جناب آقای دکتر خزعلی! اولا کار شما یعنی درگیری با همبندیان سابق به نظرم کار درستی نیست، شما داری کی را میزنی؟ کسانی که اگه از شما بیشتر آسیب ندیده باشند کمتر ندیدند و من که به این درگیری اعتقاد ندارم. دوما کارتان اخلاقی نبود که تماس خصوصی بنده را ازش بهره برداری سوء کردی. سوما هر کسی هر غلطی بکند که دلیل نمی شود. همه چی ممکن است باشیم ولی آدم فروش نیستیم! و از شما تعجب می کنم که برای توجیه کارتان به این اباطیل استناد می کنی. آیا خودم و خانواده ام به شما خدمت نکردیم؟ این است رسم دوستی و جوانمردی؟ شما مرا خرج دعوایتان با دوستانی که بیش از سه سال با هم نان و نمک خوردیم کردی. این است رسم فتوت و مروت؟ شما دنبال چی هستی؟ خوب اگر اشتباهی کردی مردانه مثل محمد نوری زاد بگو اشتباه کردم، اینقدر هم نیروهای زجر دیده مثل خودت را آزار نده. من حاضرم بانی این آشتی و آتش بس باشم. بالاخره تو حلب آتش بس می شود، چرا توی دوستان سیصد و پنجاه نشود! در هر صورت من چند شب تا صبح در بالین شما که اعتصاب کرده بودی به شهادت آقای ولایتی تا صبح بیدار بودم و این حق را دارم که به شما بگویم بیراهه میری و اینها دوستان خوب و هزینه داده ای هستند و شما در موردشان ظلم و جفا می کنی. به خودتان بیایید. فاین تذهبون؟»

اتاق ژنرالها! پاسخی بر اکاذیب مهدی خزعلی

اندر احوالات مهدی خزعلی، «آقازاده دیروز» و «چه گوارای امروز»!

خاطره یک زندانی دیگر ۳۵۰ از تظاهر مهدی خزعلی به اعتصاب غذا

واکنش خزعلی و سجادی به «استودیو میرداماد»

«ذهن متوهم و نامتعادل مهدی خزعلی»

روایت‌های متناقض مهدی خزعلی از قتل‌های زنجیره‌ای

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا