خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ پسر معصومه ابتکار به پروپاگاندای تندروها

سیدطه هاشمی، فرزند دکتر معصومه ابتکار – رییس سازمان محیط زیست – که در چند روز اخیر اتهاماتی از علیه او در برخی رسانه های اصولگرا مطرح شده، در پاسخی به جو سازی ها، به پشت پرده ی آن اشاره ای کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن پاسخ آقای هاشمی در پی می آید:

فردي كه ادعای «ماجرای شراکت میلیاردی سرمایه‌گذاران جوان با آقازاده ابتکار» را با خبرگزاري فارس و مهر مطرح كرده و نام خود را مخفی کرده، ابتدا به وزارت اطلاعات نامه داد تا رسيدگي کنند. سپس به گزارش وزارت اطلاعات اكتفا نکرد و به دفتر مقام معظم رهبري نامه داد که آن نهاد محترم از طريق بازرسان ويژه با دعوت از اشخاص از جمله اينجانب ماهها تحقيق کرده و گزارش مبسوطي از زياده خواهي هاي فرد مدعي به همراه تهديدهاي صورت پذيرفته تهيه کردند که به طبع رسيدگي در مراجع قضايي مورد پذيرش همه است.

بنابراین جاي تاسف دارد برخي خبرگزاري هاي خاص كه گمانه هایی را از زندگی شخصي افراد بدون آنکه صحت و سقم آن مشخص شده باشد، رسانه اي كرده و باعث تشويش اذهان می شوند. این قبیل رسانه ها قطعاً اهدافی را به دور از رعایت اخلاق اسلامی و ايراني دنبال می کنند. در حالی که وظیفه ی آنها علاوه بر حفظ حرمت انسان ها به عنوان وظيفه ی شرعي هر مومن انقلابي، باید احترام به نظرات مراجع مربوطه و قوه قضاييه و احكام آنها باشد.

اينجانب به رغم شخصي بودن موضوع آمادگي دارم در صورت ضرورت و تاييد مراجع ذي صلاح قضايي، احكام مربوطه مبني بر ابطال احكام منتشر شده را بدون سانسور و محدوديت به رسانه ها ارایه کنم.

شايان ذكر است اينجانب از ١٥ سال پيش تا كنون هيچ حقوق دولتي و خصوصي دريافت نکرده ام و شرح تمام اموال و دارايي خود و خانواده را در اختيار قوه محترم قضاييه قرار داده ام و كليه ی فعاليت هايم در اين سال ها شفاف و روشن است.

در پايان اعلام مي کنم که رسانه اي ندارم جز دوستان پر لطف و محبتي كه هميشه در كنارم بودند.
سيد طه هاشمي/ ٢٩ دي ماه

پاسخ سازمان محیط زیست به خبرسازی شماره ۴۷۶ فارس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چه انشاء ضعيفى اين / خانوم زاده / يا / آقازاده ؟! / محترم
    داره ؟! كاش وقتى هم به پرورش ادبياتش اختصاص ميداد !

    1. جناب سپهر، ممکنه خود انصاف متن رو تقطيع و تلخيص کرده باشد، چندين مورد بوده که پيام هاي اينجانب را انصاف منتشر کرده اما با تقطيع هاي فراوان بگونه اي که خودم هم معني متن منتشر شده خودم را متوجه نشده ام!

      1. گاهی برای این که نظرات منتشر شوند، بعضی کلمات نقطه چین می شوند. بالاخره محدودیت هایی وجود دارد

  2. بهتر است از آن سایتها هم شکایت قضایی کنند. این خبرگزاری ها اگر کف اخلاق رسانه ای راپایین می برند به خاطر عدم رسیدگی به مسائل مشابه قبلی شان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا