خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«قاره آمریکا را یک خراسانی کشف کرد نه کریستف کلمب»

«حسن رحیم‌پور ازغدی»، از تئوریسین های جناح اصولگرا مدعی شد: طبق تحقیقی که انجام دادم قاره آمریکا را یک مسلمان خراسانی کشف کرد نه کریستف کلمب.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از سایت محلی «صبح مشهد»، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در «جلسه آموزشی پیوست فرهنگی و اجتماعی در تحقق شهر اسلامی» اظهار داشت: باتوجه به اینکه بیش از ۶۰ درصد بزرگان دنیای اسلام از سرزمین خراسان بزرگ رشد پیدا کردند، در همین راستا، شهر مشهد مهد پرورش چهره‌های کشوری و بین المللی شناخته شده و زمینه ساخت تمدن اسلامی از این شهر شکل گرفته است.

وی مدعی است: در همین راستا تحقیقی انجام دادم که کریستف کلمب امریکا را کشف نکرد، بلکه یک مسلمان خراسانی بوده که به امریکا رفته است و این قاره را کشف کرده است. طبق آخرین تحقیقات بدست آمده از خاطرات غربی‌ها مشاهده می شود پول عربی در این قاره پیدا شده است.

رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه اروپا آلوده‌ترین قاره دنیا به فحشا و فساد است، گفت: مطالعات نشان می دهد، طی ۳۰ سال بزرگترین جنگ‌ها در اروپا اتفاق افتادند. این جنگ‌ها در قاره اروپا به سایر کشورها انتقال پیدا کرد و همین امر باعث شد اغلب شهرها خراب شوند.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین گفت: این شهر را امام رضا (ع) به وجود آورد و به واسطه شهادت ایشان، شهر ایجاد شد و در همین راستا، نباید گفته شود مشهد بلکه باید مشهد الرضا(ع) عنوان شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ايشون نگفت حالا اسم اين کاشفه چي بوده!؟ “کريم پوست کلفت” که نبوده احيانا!؟

  2. چون قافیه تنگ آید….
    این جناب چند سال است که دارد یک بند حرف میزند و در این کشور هم کسی دلیل و مدرک مطالبه نمیکند و در نهایت هم میشود مانند شریعتمداری گفت که سندش در کیهان موجود است !
    سالها پیش واعظی در منطقه ما گل کرده بود و از منبرش تعریف میکردند چون هر ادعایی را با این عبارت شروع میکرد که ، دانشمندان ثابت کرده اند که …

  3. آخه این هم شد دلیل؟
    کجا میشه ادله ی بیشتر در این تحقیقات رو مطالعه کنیم؟
    حرف بدون سند و مدرک حرف مفت است ! که ایشان به گفتنش عادت دیرینه دارند :/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا