خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تبریک مسلمانان به لیندسی لوهان | آیا او مسلمان شده است؟

در حالی که هنوز خبر قطعی از گرویدن لیندسی لوهان، از بازیگران مشهور هالیوود به اسلام منتشر نشده، اما مسلمانانی در فضای مجازی به توجه به نشانه هایی که دیده اند، ورود او به اسلام را تبریک گفته اند.

به گزارش انصاف نیوز، موج تبریک به لیندسی لوهان در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی به راه افتاده و این استقبال در بسیاری از رسانه ها نیز اتفاق افتاده است.

خانم لوهان توییت‌ها و تصاویر اینستاگرام خود را پاک کرده و در بخش توضیحات اینستاگرام خود فقط نوشته است «علیکم السلام». او تنها در اینستاگرام بیش از 5 میلیون عضو دارد.

او پارسال به نماز علاقه نشان داده بود و یک بار قرآنی را در دست گرفت که انتشار گسترده ی تصاویر آن باعث شد بسیاری احتمال بدهند او به اسلام گرویده است.

لوهان در سفری به ترکیه نیز از پوشش اسلامی استفاده کرد تا شبهه ها درباره اش بیشتر شود.

لیندسی لوهان

لیندزی لوهان در ویکی پدیا

ویکی پدیا درباره ی او نوشته است:

لیندزی مورگان (دی) لوهان (به انگلیسی: Lindsay morgan (Dee) Lohan) (زاده ۲ ژوئیه ۱۹۸۶) دورگهٔ ایتالیایی و ایرلندی، بازیگر، مانکن و خواننده پاپ آمریکایی است. وی یکی از چهره‌های سرشناس هالیوودی و زندگی‌اش پر از حادثه‌ها و حاشیه‌های گوناگون است. اعتیاد به الکل، مواد مخدر، سرقت و قمار و دادگاه‌های پیاپی، چیزهایی است که با زندگی این زن جوان و زیبای دنیای سینمای هالیوود آمیخته است. او همواره یکی از خبرسازها است. او در سن ۱۷ سالگی جذابترین ستاره سینمای هالیوود لقب گرفت است و در سال ۲۰۰۸ رده نهم مجلهٔ ماکسیم را در برترین‌های سال از آن خود دارد.

لیندزی لوهان در سپتامبر ۲۰۰۸ میلادی، پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری مجله پلی‌بوی مبنی بر عریان شدن در شماره مخصوص ژانویه ۲۰۰۹ میلادی به مناسبت ۵۵ سالگی این مجله را رد کرد، اما نهایتاً در پی دریافت مبلغی معادل با یک میلیون دلار آمریکا، به صورت عریان و با گریم مریلین مونرو، در شمارگان ژانویه ۲۰۱۲ مجله پلی‌بوی ظاهر شد.

وی دارای گرایش جنسی، دوجنس‌گرا است.

زندگی نامه

لیندسی لوهان در نیویورک به دنیا آمد ودر متریک-لانگ ایلند نیویورک بزرگ شد، لوهان شغل نمایش خودش را از کوچکی برای مدهای بچگانه مجله و آگهی‌های تلویزیونی شروع کرد، در سن ۱۰ سالگی وارد حرفه بازیگری شد در سال ۲۰۰۴ لوهان همچنین وارد دنیای موزیک شد لوهان یک خانه دربورلی هیلز کالیفرنیا دارد اما اکثر اوقات در نیویورک و در کنار خانواده اش است، مدل صورت پر لک و موهای بور آغاز کار لوهان برای فورد مدل در ۳ سالگی بود، چشم‌های ابی و موهای بلوند باعث تقاضاهای زیادی از لوهان شد که لوهان اولین کار خودش را پیدا کرد، پافشاری لوهان باعث شد که سرانجام بیش از ۱۰۰چاپ از لیندسی برای تبلیغ‌های تویس ار چاپ شود.

در ۱۷ ژانویه ۲۰۱۷ پس از این که لیندزی تمام پست‌های اینستاگرام خود را حذف کرد و پیامی با عنوان «السلام علیکم» بر جای نهاد، شایعاتی پخش شد که او به اسلام گرویده است. بسیاری از کاربران مسلمان رسانه‌های اجتماعی به او تبریک گفته و ورود او به اسلام را خیرمقدم گفتند. مادر وی، دینا لوهان، گفت که او صرفاً دارد از رسانه‌های اجتماعی مدتی فاصله می‌گیرد و خواسته پیامی به عربی بگذارد.

فیلم‌شناسی

فهرست برخی از فیلم‌هایی که لیندزی لوهان در آنها به ایفای نقش پرداخته است:

هربی پرواز می‌کند
گودزیلا
تعطیلات
اسکری مووی ۵
دختران بدجنس
فقط شانس من
جمعه عجیب
درد زایمان
دره‌های عمیق

لیندسی لوهان

نگاهی به زندگی پر حاشیه لیندسی لوهان

سایت مووی مگ در نگاهی به حاشیه های زندگی این بازیگر نوشته است:

فضاحت لیندزی لوهان و ثروت چند میلیونی

در سن 18 سالگی، «ثروت لینزی لوهان» بالغ بر 30 میلیون دلار براورد شده بود. اما این نوجوان تازه پای به عرصه نهاده به شکل بیمارگونه ای دست به ولخرجی زد تا جایی که طلبکاران زیادی را در کنار خود جمع کرد! او به سرعت، ثروتمند شده بود اما ساده لوحانه، بخش عمده ای از این ثروت را بر باد داد. بعد از ضایع کردن ثروت 30 میلیون دلاری، لوهان جوان درگیر طلبکاران و محاکم قضایی شد.

تعطیلات یک میلیون دلاری!

مجله «فرایتی» لیستی از ولخرجی های منتهی به ورشکستگی لیندزی لوهان را منتشر کرده است. در این فهرست از جمله به مخارج 1 میلیون دلاری یک سفر دریایی، اجاره اتومبیل لیموزین به مبلغ 90000 دلار، اجاره خودروی پورشه به مبلغ 80000 دلار و یک آرایش مو به مبلغ 40000 دلار اشاره رفته است.

ثروت 500 هزار دلاری

زندگی بریز و بپاش لینزی لوهان و عدم رسیدگی به امور مالیاتی، او را چنان به ورطه استیصال کشاند که توان پرداخت مالیات اموال خود را نداشت. او به ناچار اقدام به قرض گرفتن مبلغ 1 میلیون دلار کرد نا بدهی های خود را بپردازد. پس از تسویه بدهی ها، انچه که از اموال او باقی مانده بود فقط 500 هزار دلار ارزش داشت!

« Mean Girls »و اولین یک میلیون دلار

فیلم« Mean Girls » اولین فیلمی بود که لیندزی لوهان در آن بعنوان «ستاره» ظاهر شد و به خاطر ایفای نقش در این فیلم و برای اولین بار در طول عمرش، مبلغ 1 میلیون دلار دستمزد گرفت. تا پیش از این فیلم، وی در مجموعه فیلم های دیزنی به شهرت رسیده بود.

سال 2005، سال نیکبختی!

سال 2005 را می توان سال طلایی لوهان به شمار آورد، کما اینکه سود خالص درآمد وی در این سال به 18 میلیون و 280 هزار دلار بالغ شد. اما این رکورد کم سابقه، دوباره نصیب لیندزی لوهان نشده است. سود خالص درامدهای وی در سال 2007 به 1 میلیون دلار رسید.

بالاترین دستمزد

لوهان در عرصه هنر، مسیر پر تلاطمی را تجربه کرده است. دستمزدهایی که او برای ایفای نقش در فیلم ها دریافت کرده نیز به شدت متفاوت است. بالاترین دستمزد او مربوط به فیلم Georgia Rule در سال 2007 بود. وی به خاطر ایفای نقش در این فیلم مبلغ 7 میلیون و 500 هزار دلار دستمزد گرفت.

در لیست کمترین دستمزدها

از آنجایی که زندگی دائما بر یک منوال نمی چرخد، لیندزی لوهانی که دستمزد او به چندین میلیون دلار نیز رسیده بود از سال 2013 در لیست ارزان ترین هنرپیشگان قرار گرفت. به طوری که او به خاطر ایفای نقش در فیلم The Canyons فقط مبلغ 6480 دلار دستمزد گرفت!

پرونده های بدهکاری

سبک زندگی لوهان به او اجازه نمی دهد تا دیون و بدهکاری های خود را به موقع پرداخت کند. از همین روست که وی با دو پرونده عدم پرداخت بدهی، دست به گریبان است. یکی از شاکیان وی، شرکت خودرو اجاره ای است که ادعا می کند مبلغ 90000 دلار از لوهان طلب دارد و پرونده دوم به بدهکاری 40000 دلاری او به یک «سالن آرایش و زیبایی» مربوط است. وی چندین بار به دلیل رانندگی در حال مستی و مصرف مواد مخدر بازداشت شده و در آخرین مورد، به انجام خدمات عمومی برای یک مرکز ویژه اطفال، محکوم شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امیدوارم مسلمان باشه با این حال اگه مسلمان شده من بهش تبریک میگم لیندسی خانم امیدوارم با این انتخاب درست در زندگی پر از پاکی و آرامش لذت ببری امین

    4
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا