خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب مجدد ادعای چند رسانه

پس از ممانعت از حضور در مراسم ولیمه ی نرگس موسوی، علی رغم تصریح محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه که حصر سیدمحمد خاتمی را تکذیب کرد، چند رسانه ی خارج کشور مدعی ممانعت از حضور او در یک مراسم دیگر و احتمال حصر او شدند اما این بار با تکذیب فردی در دفتر خودش مواجه شد.

به گزارش انصاف نیوز، یک کانال تلگرامی به نقل از فردی در دفتر رییس جمهور دولت اصلاحات نوشت: «هیچ‌گونه محدودیت رسمی یا قضایی برای فعالیت‌های رییس دولت اصلاحات اعمال نشده و عدم حضور ایشان در مراسم سالگرد درگذشت خواهرشان صرفاً به دلیل اشتغالات شخصی بوده است». خبر مرتبط [لینک]

ادعای کذب

بی.بی.سی فارسی با تیتر «شرکت در عزا و عروسی ممنوع»، مدعی شد: در سه روز گذشته دو بار خبر آمد که آقای خاتمی از حضور در مراسمی شخصی و غیرسیاسی منع شده است: اول از شرکت در عروسی نرگس موسوی، دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، و بعد از حضور در مراسم سالگرد خواهرش در یزد که دوازدهم و سیزدهم اسفند برگزار شد.

همچنین مرتضی کاظمیان در بخشی از یادداشتی با تیتر «منع حضور در عزا و عروسی» در رادیو زمانه نوشت: سخنان اخیر و صریح روحانی در حالی ابراز شد که خبر جلوگیری از حضور خاتمی در مراسم عروسی دختر رهنورد و موسوی، در فضای سیاسی و به‌ویژه میان حامیان اصلاحات بازتاب گسترده‌ای داشت؛ ضمن اینکه مشخص شد خاتمی از امکان حضور در آیین سالگرد درگذشت خواهرش نیز منع شده است.

سحام نیوز هم نوشت: «در حالی‌که جمعه ی گذشته رییس جمهور اسبق ایران با حکم دادستانی تهران از حضور در جشن عروسی نرگس موسوی ممانعت به عمل آمده بود، مجددا از حضور وی در مراسم سالگرد درگذشت خواهرش نیز ممانعت به عمل آمده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا