خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن نامجو به دنبال «اپرای عاشورا»

«محسن نامجو»، خواننده و نوازنده ی پرحاشیه، می گوید که «اپرای عاشورا»، بزرگترین پروژه ی زندگی اوست اگر امکان اجرای آن را داشته باشد.

به گزارش انصاف نیوز، نامجو که سالهاست به خارج کشور مهاجرت کرده، در گفتگویی با مریم عرفان در بی بی سی، در توضیح منظورش از «بزرگترین پروژه ی زندگی» خود که پیشتر به صورت سربسته مطرح کرده بود، گفت منظور او اجرایی شدن پروژه ی «اپرای عاشورا» است؛ «آن هم از سوی یک آدم بی دین! کسی شنیدن این را از من انتظار را ندارد».

محسن نامجو با بیان این که «حتی نت هایش را هم نوشته ام» و «80 درصد آن آماده است»، گفت: اما به 200 هزار دلار و 6 ماه کار نیاز دارد.

سال 1386 نیز محسن نامجو قطعه ای با مضمون عاشورا برای جشنواره بیست و ششم تئاتر فجر تنظیم و آماده کرده بود. این قطعه با نگرشی متفاوت به مضمون عاشورا و با نگاهی تراژیك در سال ۱۳۷۵ ساخته شده بود، برای پخش در بخشی از نمایش «سمفونی بیداری»در بیست و ششمین جشنواره تئاتر فجر، با مشاركت «محسن نامجو» و «علی جافری»به صورت مجدد تنظیم شد. شعر و ملودی این آهنگ متعلق به نامجو است و او این قطعه را پس از ده سال مجددا با تنظیم جدیدی آماده كرده بود.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اپراى عاشورا ! از يك آدم بى دين ؟!
    نه جناب هنرمند . در تاريخ اين سرزمين اينقدر چيزهاى عجيب و غريب و برعكس اتفاق افتاده كه اين مورد پيش اونها اصلاً به حساب نمياد !

    1
    2
  2. صدا ،طرز اجرا و حرکات آقای نامجو واقعا”روی اعصاب است، هر اجرائی از ایشان در مورد عاشورا صرفا”میتواند وهن عاشورا باشد

    1
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا