خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حادثه پلاسکو هم به گردن آمریکا افتاد!

امام جمعه قزوین گفت: ساختمان پلاسکو قبل از انقلاب توسط آمریکایی‌ها ساخته شده بود و از استحکام آن خیلی هم تعریف می‌کردند، مانند سایر کارهایی که انجام می‌دهند، می بینیم که نه به ساختمان آمریکایی می‌شود اعتماد کرد نه به سیاست، نه به امضای آمریکایی‌ها.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: حادثه ریزش ساختمان پلاسکو در تهران که طی آن عده‌ای از افراد جهادگر مجروح شدند یا دعوت حق را لبیک گفتند، حادثه‌ای هشدار دهنده و تأثر برانگیز بود.

وی افزود: این ساختمان قبل از انقلاب توسط آمریکایی‌ها ساخته شده بود و از استحکام آن خیلی هم تعریف می‌کردند، مانند سایر کارهایی که انجام می‌دهند، می بینیم که نه به ساختمان آمریکایی می‌شود اعتماد کرد نه به سیاست، نه به امضای آمریکایی‌ها؛ تا کنون نیز ما از آمریکا تنها خیانت و بدقولی دیده‌ایم.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: این ساختمان که فروریخت و خسارت‌های مالی و جانی زیادی به تهران وارد کرد 15 طبقه بود، در حالی که ساختمان‌های بلندتر از این نیز در تهران وجود دارد که قبل از انقلاب ساخته شده است، این حادثه هشداری برای سایر شهرها و تهران است و نیاز به پیش‌بینی و پیشگیری را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان بارها هشدار داده بودند که این ساختمان ایمن نیست ولی با این حال شاهد بی اعتنایی به هشدارها بودیم، اگر زلزله‌ای اتفاق بیافتد دیگر یک ساختمان نیست باید مقدمات را فراهم کنیم تا از چنین حوادثی جلوگیری کنیم.

عابدینی درادامه با اشاره به مظلومیت مردم یمن، تصریح کرد: انگلیسی‌ها در جنگ یمن گفتند که عربستان از ما حدود 2 میلیارد و 800 میلیون پوند اسلحه خریداری کرده است، عربستان این اسلحه‌ها را برای کودک کشی، کشتن زنان و مردم مظلوم یمن خریداری کرده، انگلیسی‌ها اسم این جنگ را جنگ سودآور گذاشته‌اند که نشان از بی‌حیایی آنها دارد.

وی افزود: آمریکایی‌ها خلبانان خود را مستقیماً برای بمباران به یمن می فرستند، این ادبیات و رفتارها از این‌ها وقتی سر می زند ما چگونه می‌توانیم به این‌ها اعتماد کنیم، اگر ما به اینها اعتماد کردیم به گرگ‌ها اعتماد کردیم،  بنابراین اگر کسی به گرگ اعتماد کند نشان از ساده لوحی اعتماد کننده دارد یا علامت خیانت، نفاق و همدستی با گرگ‌ها علیه منافع ملی و دینی است.

نماینده لی فقیه در استان یادآور شد: تاریخ ما از اسناد خیانت، دروغ، قتل و غارت، اهانت به مردم توسط آمریکا و انگلیس پر است، بنابراین باید بیشتر دقت کنیم اگر مسئولی با عقیده مردم فاصله گرفته و دست دوستی به سوی دشمن دراز می‌کند همه موظیم به او تذکر دهیم تا به رهنمودهای دینی پایبند باشد.

وی با اشاره به اعدام 3 جوان انقلابی بحرینی توسط رژیم آل خلیفه، اظهار کرد: این 3 جوان انقلابی شهادتشان به شهادت شهید بخارایی و دوستانش شباهت دارند، اگر تاریخ ایران را بررسی کنیم خون شهید بخارایی و همراهانش رژیم پهلوی را به شکست و رسوایی می کشد و نام آن ها ماندگار می‌شود و این 3 شهید هم همین طور است و معتقدیم آل خلیفه جز نامی ننگین چیزی باقی نخواهد ماند و جمهوری اسلامی آن جا نیز برپا می‌شود.

عابدینی با اشاره به اشتغال تاکید کرد: ما آمارهایی در زمینه اشتغال و رشد اقتصادی می‌شنویم که با واقعیت همخوانی نداشته و فاصله بسیاری دارد، در قزوین ما نمی‌گوییم اشتغال ایجاد شود لطفا کاری کنید که افراد دارای شغل احساس امنیت شغلی کنند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور می‌گوید اگر کسی متوجه نمی‌شود عینک خود را تغییر دهد، من هر عینکی را به چشم بزنم نمی‌تواند تعطیلی کارخانه را ایجاد اشتغال نشان دهد، با عینک مشکل ما حل نمی‌شود و تغییر عینک راهگشا نیست.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر تصریح کرد: همه مسئولان باید خود را برای برگزاری دهه مبارک فجر و جشن پیروزی انقلاب آماده کنند و جشنی با شکوه برگزار کنیم که طی آن ارزش‌های انقلابی را بازخوانی کنیم و خودمان را محک بزنیم که چقدر به انقلاب پایبند هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. پلاسكو، امريكا، يمن، عربستان، انگليس، بحرين، شهيد بخارائى، رژيم پهلوى، برقرارى جمهورى اسلامى در بحرين، رشد اقتصادى، احساس امنيت شغلى، عينك، دهه فجر و برگزارى با شكوه جشن و….!!!
    نماز جمعه قزوين = دانشگاه علم، كاربردى !

  2. امریکا ستیزی اقایان علاوه بر خسارت و اسیب جبران ناپذیری در این 38 سال به مردم و کشور زده…دیگر واقعا حالت تهوع اور و مشمئز کننده پیدا کرده…..ایا اگر روسیه این ساختمان را ساخته بود و فرو می ریخت ایا می گفتید تقصیر روسیه است و نه به ساختمان روس ها اعتماد است نه سیاست و نه امضای روس ها ؟؟؟؟؟؟!

  3. ایخدالعنت کندامریکا ومخصوصاانگلیس را که هرچه میکشیم از دست ان هاست همه چیز ……ببینید نداشتن عرضه وفهم وتخصص هم……

  4. بنظرم ايشان درست مي فرمايند حتي اينجانب معتقدم که سجده نکردن شيطان بر آدم هم بدليل اغواي آمريکاي جنايت کار بود که شيطان يا ابليس را فريفت. علاوه بر اين، اين شيطان نبود که حوا را گول زد و ميوه ممنوعه را بخوردش داد، اين آمريکاي جنايتکار بود که حوا را فريفت، نميدانم چرا آقایان اين دو مطلب مهم را در خطبه هاشان نميگويند و روشنگري نميکنند!؟

  5. این مومن خبر ندارد که مالک آن یهودی بوده است(منظور مالک قبلی آن است) والا یاز داغش را بیشتر میکرد !

  6. (همه مسئولان باید خود را برای برگزاری دهه مبارک فجر و جشن پیروزی انقلاب آماده کنند و جشنی با شکوه برگزار کنیم که طی آن ارزش‌های انقلابی را بازخوانی کنیم و خودمان را محک بزنیم که چقدر به انقلاب پایبند هستیم.) اقا باهمت مسئولین بنیاد مس——– فان وشهرداری و…………………….با اتش بازی پلاسکوپایبندی خودرا به انقلاب ثابت شد نگران نباش فعلا مقداری پیام بلند بالا وقدری وعده ووعید باضافه تعدادی کمیته وبیانیه رسیدگی به موضوع وقدری گذشت زمان پروژه تکمیل خواهد شد ضمن اینکه این امریکائیهای فلان فلان شده این بنا را حدودشصت سال پیش ساختند الان نزدیک به چهل ساله که دراختیار فلان بنیاده شما و دوستانتان که تمام این مدت به هرچی غربیه فحش میدید وهرروز با برادران مسلمان روسی وچینی خوش وبش میفرمائید چطور بهاختمان امریکائی اعتماد کر ده وخرابش نکردید وخودتون نساختید که دچار چنین مصیبتی نشیم

  7. شما سخت نگیرید به حرفهای اینها کسی اهمیت نمیدهد.بجای خرید تجهیزات پیشرفته اتش نشانی وامداد ونجات تجهیزات ویزه عبور از روی مردم برای […] خریده اند. حتی اسمی که روی صاحبان این تجهیزات گذاشته اند یاد اور مردم و کشور نیست.

  8. مهندس رمضان وحیدی(نماینده دور ششم مجلس):
    ساختمان پلاسکو توسط یک مهندس فارغ التحصیل پلی تکنیک تهران (امیر کبیر فعلی ) با خط کش محاسبه طراحی شد. و در زمان خود یک شاهکار مهندسی ایرانی ها بود. آن مهندس در همان پلی تکنیک در رشته عمران تدریس هم می کرد.
    اگر امروز پلاسکو بر سر خودش آوار شد و حداقل سازنده اش آنرا طوری طراحی کرد که فقط در خودش تخریب شود.

  9. از این تجهیزات که آب را با فشار تا 70 متر پرتاب میکند نمیشد برای خاموش کردن ساختمان پلاسکو استفاده کرد ؟!
    لابد ترسیده اند که با آن ازدحام جمعیت روی آنها خط بیافتد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا