خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرونده پلاسکو | چرا موضوع را سیاسی می کنید؟!

احمد وخشیته، روزنامه نگار، در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز درباره ی حادثه ی ساختمان پلاسکونوشت:

پرده اول: مجری صدا و سيما در صبح حادثه مدام خدا را شكر مي كند كه اتفاقي نيفتاده و قاليبافي كه براي تبلیغات قم تشريف داشته است را مدعي مي شود از اول صبح در محل حادثه حاضر است.

پرده دوم: آتشنشاناني سياوش گونه بدون هيچ تجهيزاتي براي نجات جان و مال هموطنانشان كه همچون آنها با همه ناملايماتي هاي جامعه (از تورم گرفته تا بي قانوني و بي عدالتي) دست و پنجه نرم مي كنند، به آتش مي زنند تا سوگ سياوشون رقم بخورد. از سوي ديگر فرماندهاني در قالب شهردار و اعضاي شوراي شهر كه در تجهيز سياوشان و نوسازي شهر كوتاهي كرده اند به مدد صدا و سيمايشان طلب كار شده اند و كسبه را محكوم مي كنند؛ اما اشاره اي نمي كنند كه مالك اين ساختمان بنياد … است و وظيفه كسبه تنها پرداخت عوارض نوسازي و ماليات به شهرداي است.

پرده سوم: علت عدم موفقيت در نگه داشتن ساختمان پلاسکو سلفي انداختن مردم عنوان شد! به خانواده هايي كه نگران عزيزان و اموالشان بودند، صدا و سيماي ميلي براي اينكه مبادا نقدي چهره قاليباف و چمرانشان را خدشه دار كند، هر گونه توهيني كرد كه چرا آنجا مردم حضور دارند اما زبان دوخت و چرايي بي تابي شان را به تصوير نكشيد. مجري هاي … صدا و سيما كه فراموش كرده اند از مردم هستند، حتي نپرسيدند كه چرا برخي مسوولين و حتي بازيگران تلويزيوني در محل حادثه حاضر شده اند؟!

پرده چهارم: مدام گفته مي شود در پلاسکو تنها بيست نفر مفقود شده اند! اما از سوي ديگر رييس سپاه تا قائم مقام ارتش و … در محل حادثه حاضر شده اند و تاكيد مي كنند همه بيمارستان ها آماده باش هستند!

پرده پنجم: نايب رييس شوراي شهر ريش هاي خود را از ته تراشيده و با پيراهن سفيد توي چشم مردم در صدا و سيماي ميلي زل مي زند و نه تنها تسليت نمي گويد، بلكه تاكيد مي كند ما نه تنها تجهيزات كم نداريم كه مازاد هم داريم!

پرده پنجم: كشته شدگان پلاسکو در كنار كشته شدگان قطار و هزاران نفري كه ميان اين سال ها به دليل بي كفايتي مسوولين جان خود را از دست مي دهند فراموش مي شوند.

پي نوشت ١: خدا را شكر كه امنيت داريم و هواپيمايي به برج هايمان حمله نمي كند.

پي نوشت ٢: با پول ساختمان هاي نجومي و ميلياردها اختلاسي كه نوش جان خادمان اين ملت شده است، به چه ميزان مي شد براي نوسازي زيرساخت ها هزينه شود.

پي نوشت ٣: جالب است كه دكتر خلبان سردار قاليباف از سال ٨٠ تا كنون فقط به رياست جمهوري فكر مي كند و همواره با ادبار عمومي مواجه بوده است، اما اطرافیانی خود را پشت خون پاك سربازان مظلوم ملت، آتش نشاناني كه سياوش گونه پر كشيدند، پنهان کرده و انتقاد مي كنند كه چرا موضوع را سياسي مي كنيد؟!

پي نوشت ٤: آيا غارتگراني كه ماليات ها و بيت المال را در جيب خود مي گذارند و منتج به نابودي جان و مال مردم مي شوند، از داعش بهتر هستند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. زیادی به نظر من مبحثا سیاسی کردید. این که خیلی از مسئولام حق ندارن به خاطر بی کفایتی در این جایگاه نباشن شکی نیست. ولی این متن با دیدی کاملا سیاسی و به نفع جناح خاصی نوشته شده

  2. این نایب رئیس شورای شهر دروغ هم نگفته است ، ایشان مازاد هم دارند همین دیروز یک ریسیور مازاد را دادند به همسایه بغلی . میگویند بعضی دلالان اتومبیل یک تکه نان میاندازند توی ماشین و موقع فروش به خریدار میگویند ، بخر ، به خدا قسم نون توشه !

  3. در یک متن یک صحفه ای 3 بار به بجای فحش رسمی به صدا و سیما سه نقطه گذاشتی ، این یعنی صدا و سیما تا منتها الیه نا کجا آبادت را سوزانده ؛ یعنی دستش مریزاد ، شیر مادرش حلالش
    منتشر هم نکردی مهم نیست ، ولی خودت دوبار بخونش

  4. انصاف جون ! چرا حذف كردى داداش ؟ مگر نميدونى جناح راست سالهاست كه عاشق چنين ادبياتيست ؟! وقتى حذف ميكنى امكان پاسخ گوئى اصولگرايانه / كاملاً منطقى و مؤدبانه / را از آنها سلب ميكنى ! بجاى آن مجبور ميشوند شيرى را كه صدا و سيما از سينه مادرش نوشيده ! حلال اعلام كنند ! يا همينطور دست سازمان را مريزادش كنند ! مثلاً سانديس است !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا