خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یولفون جمینی با دوربین دوگانه و 3 گیگ رم معرفی شد

گوشی موبایل یولفون جمینی (Ulefone Gemini) جدیدترین محصول و البته پرچمدار کمپانی چینی یولفون است که بعد از انتشار شایعات و اخبار مختلف، حالا با سخت افزاری قدرتمند پیش روی کاربران قرار گرفته تا رقابت با دیگر تولیدکنندگان تلفن همراه به شکل جدی‌تری دنبال شود.

به گزارش گجت نیوز، بهره‌گیری از سیستم دوربین دوگانه را می‌توان مهمترین ویژگی گوشی یولفون جمینی در نظر گرفت. به لطف وجود این سیستم و استفاده از دو دوربین 13 و 55 مگاپیکسلی در بخش پشتی دستگاه، امکان ثبت تصاویر با عمق و کیفیت بالاتری نسبت به گذشته فراهم شده است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز با بهره‌گیری از سنسوری 8 مگاپیکسلی می‌تواند لحظات به یادماندنی کاربران را به بهترین شکل ممکن ثبت کند.

با عبور از دوربین دستگاه، به مشخصات فنی یولفون جمینی می‌رسیم؛ محصول جدید چینی‌ها به صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی در کنار 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه مدیاتک MTK6737T با فرکانس 1.5 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر مجهز شده که می‌تواند کاربران را راضی کند. بدنه تمام‌فلزی، باتری 3250 میلی‌آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند هستند. به‌علاوه سازندگان از اندروید 6.0 مارشملو استفاده کرده‌اند که شاید کمی ناامیدکننده باشد.

گوشی موبایل یولفون جمینی قرار است از ماه فوریه و در سه رنگ مختلف طلایی، نقره‌ای و مشکی در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد. برای جلب توجه خریداران نیز سازندگان می‌توانند با مراجعه به سایت یولفون، در مسابقه مخصوص شرکت کرده و کوپن 70 دلاری را برای خرید اینگوشی موبایل دریافت کنند. در ادامه از شما دعوت به تماشای ویدیوی معرفی گوشی یولفون جمینی می‌کنیم.


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا