خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراف مسئولان جشنواره فیلم فجر به ناتوانی در پیش فروش بلیت

شب گذشته و پس از ناکارآمدی سایت ناشناس «سینوگرام» که مسئولیت پیش فروش بلیت های این رویداد سینمایی را بر عهده داشت و با ناکارامدی آشکار نتوانست پس از گذشت ساعت ها اختلال این فرآیند را به سرانجام برساند، مسئولان دبیرخانه جشنواره فیلم فجر با اصرار از مدیر «سینما تیکت» خواستند تا به دبیرخانه جشنواره برود و مسئولیت پیش فروش بلیت ها را بر عهده بگیرد اما در این جلسه محرمانه شبانه، این سایت نیز مسئولیت فروش بلیت ها را نپذیرفت!
به گزارش خبرنگار سینماپرس علی اصغر ترکیان در مصاحبه ای کوتاه با سینماپرس گفت: ما همه ساله از ۲۰ روز قبل از برگزاری جشنواره و موعد تحویل بلیت ها به مخاطبان برنامه ریزی های زیادی را انجام می دادیم تا بدون اختلال بتوانیم به نحو احسن کارمان را انجام دهیم اما آقایان برگزارکننده جشنواره با این تصور که انجام این قبیل کارها آسان است امسال مسئولیت پیش فروش بلیت ها را در کمال ناباوری از سایت «سینماتیکت» گرفتند و به یک سایت ناشناس واگذار کردند.

وی ادامه داد: نکته جالب توجه اینجا است که من بارها به این دوستان تذکر دادم که انجام این پروژه کاری بسیار سخت است و این تجربه چندین ساله ما در سایت «سینما تیکت» است که باعث می شود به راحتی آن را انجام دهیم اما گویا مسئولان جشنواره بر این باور بودند که ما در ادعاهای مان اغراق می کنیم و به همین دلیل انجام این کار دشوار را به این سایت ناشناس واگذار کردند.

ترکیان سپس با بیان اینکه شب گذشته به اصرار مسئولان دبیرخانه جشنواره به دفتر آن ها رفتم اظهار داشت: در این جلسه آقایان از من خواهش کردند که به دلیل ناکارآمدی سیستم فروش بلیت ها در سایت «سینوگرام» مسئولیت پیش فروش را بر عهده بگیرم اما من قبول نکردم چرا که آن ها زمانی به یاد «سینما تیکت» افتادند که متوجه خطای خود شده و فهمیدند که سایت مورد نظرشان ناکارآمد است.

مدیرعامل سایت «سینما تیکت» در پایان این گفتگو تأکید کرد: زمانی وجود نداشت که ما بتوانیم مسئولیت پیش فروش را بر عهده بگیریم!

به گزارش خبرنگار سینماپرس جلسه محرمانه شبانه مسئولان برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در حالی با ترکیان انجام شده که امروز محمد حیدری در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرده بود: از ظهر امروز شنبه دوم بهمن ماه سایت فروش بلیت فعالیت خود را از سر گرفته و اگر متقاضیان در زمینه ثبت نام دچار مشکل هستند در صف انتظار قرار دارند. با توجه به اینکه روز گذشته سایت به دلیل اختلال خدمات لازم را ارائه نداده است در صورت لزوم یک روز دیگر به فروش بلیت ها از طریق اینترنت اختصاص داده می شود.

همچنین مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجردر گفتگو با یکی از خبرگزاری ها گفته بود: از صبح دیروز که این سایت باز شد حجم گسترده‌ای از مراجعه کنندگان روند کاری این سایت را با مشکل و به شدت کند کرد و حتی بعضی مواقع غیر فعال شد. طی ۲۴ ساعت گذشته تیم متخصصان این سایت مشغول حل کردن مشکل به وجود آمده شدند که ظاهرا مشکل حل شده و روند فروش بلیط به مرور از کسانی آغاز شده که در ابتدا اسم خود را ثبت کرده‌اند، این روند ادامه دارد تا زمانی که به حالت عادی خود برگردد.
این اظهارات در حالی است که اغلب مخاطبان جشنواره نتوانسته اند در این فرصت از این سایت بلیت خریداری کنند و یکی از کانال های تلگرامی از بازار سیاه بلیت جشنواره در اینترنت خبر داده و با انتشار تصویری تذکر داده که برخی افراد با انتشار آگهی فروش بلیت جشنواره فجر خبر از فروش بلیت ها داده اند.

در واقع گویا مسئولان برگزارکننده جشنواره ناخواسته دلال بازی را از هم اینک باب کرده اند و تمامی این اتفاقات به دلیل تصمیمات نابخردانه و اشتباهات فاحشی است که در سیاست های اجرایی آن ها وجود دارد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا