خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قالیباف سال 93: فردا صبح من باید پلاسکو را ببندم‌اش

ویدیویی از سخنان دو سال پیش سهردار قالیباف از عصر امروز – یکشنبه –  منتشر شده که آن زمان در شورای شهر گفته بود: شما وقتی وارد پلاسکو می‌شوید وحشت می‌کنید. یعنی فردا صبح من باید ببندم‌اش.

به گزارش انصاف نیوز، متن سخنان محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در این فیلم که مربوط به هفتم اردیبهشت ماه 1393، شصتمین جلسه‌ی شورای شهر تهران به ریاست احمد مسجدجامعی بوده، در پی می‌آید با این توضیح که پلاسکو هیچ گاه بسته نشد تا این که سه روز پیش – با یک آتش سوزی به صورت کامل فروریخت و تعدادی در این حادثه کشته شدند:

«ما اگر همین الان امکانی که شرایط ایمنی را رعایت نمی‌کنند، بر اساس قانون شروع کنیم به پلمب کرد، داد همه بالا می‌رود؛ و می‌گویند توی این وضع اقتصادی و بی‌کاری، این رفتار شهرداری سیاسی است و نمی‌دانم توی بحران اقتصادی می‌خواهد چوب لای چرخ دولت کند.

من به عنوان شهردار چه کنم؟ اگر درب این را ببندم، بدبخت‌شان کرده‌ام؛ اگر نبندم، به وظیفه‌ام عمل نکرده‌ام. بگویند لااقل با هماهنگی برویم و دو جای مهم این طوری را ببندیم و یک اخطار … همه‌ی اینها اخطار دارند، شما اخطار همین ساختمان را دیدید. اخطار به آن دادیم اما اصلا وقعی به اخطارهای ما نمی‌گذارند و هیچ برایشان مهم نیست. ما اگر [جلوگیری] نکنیم، دومرتبه اینها آتش می‌گیرد، دو سه نفر آنجا فوت کنند، می‌گویند که شهرداری! تو خواب بودی؟ چرا به وظیفه‌ات عمل نکردی؟ یعنی شما وقتی وارد پلاسکو می‌شوید وحشت می‌کنید. یعنی فردا صبح من باید ببندم‌اش. به هر حال ببندم یا نبندم؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سیاست ورزان در کشور عزیزمان برای بقای خود همیشه “مصلحت
    اندیشی ” را پیشه میکنند ، مصلحت اندیشی که هر کس برداشت خود را از آن دارد . ای کاش روزی برسد که مصلحت اندیشی در خدمت دور اندیشی و منافع ملی تعبیر و بکار گرفته شود . البته در این راستا
    باید گفت : کار هر کس نیست خرمن کوفتن
    گاو نر میخواد و مرد کهن
    این طرز فکر جناب قالی باف درد اصلی سیستم مدیریتی اداره کشور عزیزمان است و به همین دلیل هم از اصول دور میشویم و هیچ کار اساسی و بنیادینی نمیتوان پیش برد .

  2. آخيش ! حسين آقا بهتر نبود ” گاو نر ” رو هم يه كاريش ميكردى ؟! چرا قدرت پيشگوئى و دور انديشى سردار خلبان و دكتر كاپيتان چشم شما رو نگرفته ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا