خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش تند معاون احمدی‌نژاد به وزیر احمدی‌نژاد

«حمید بقایی»، معاون محمود احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری که پس از پایان آن دولت مدت ها در زندان اوین بازداشت بود، به اظهارنظر «پرویز کاظمی»، یکی از وزرای دولت احمدی نژاد واکنشی نشان داده با عنوان «ماجرای وزیری که از عزل خود همچنان ناراحت است».

به گزارش انصاف نیوز، متن واکنش تلگرامی آقای بقایی در پی می آید:

پرویز کاظمی وزیر رفاه دولت نهم بود که توسط رییس جمهور وقت از سمتش معزول شد. وی اخیرا در مصاحبه با روزنامه آرمان (ارگان غیر رسمی کارگزاران) چنین گفته است: «احمدی نژاد می خواست با کل کل کردن با هاشمی مهم شود».

کینه چیست و آدم کینه جو کیست؟

کینه آن هم از نوع کهنه بیماری روحی است که در روح برخی افراد ریشه کرده و تا آخر عمر همراه اوست. امام على علیه السلام در این رابطه می فرمایند: اَلْحَقودُ مُعَذَّبُ النَّفْسِ، مُتَضاعَفُ لهَمِّ ؛ کینه‏ توز، روحش در عذاب است و اندوهش دو چندان.

ضرب المثل فارسی معروفی در مورد کینه وجود دارد که داستان آن از این قرار است:

کینه شتری کینه پی گیری است که تاکنون سابقه نشان نداده که پذیرایی و ملاطفت مجدد ساربان بتواند آن را تعدیل نماید. شتر خشمگین همواره منتظر فرصت مناسب است که انتقامش را از ساربان بگیرد. عجب در این است که شتر به ساربان مورد نظر هنگامی که در جمع قرار دارد هرگز حمله نمی کند اما وای به روزی که شتر مست و کینه توز فرصت مناسب را به چنگ آورد …

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تازه بعد از ده سال ! عجب روئى دارند ! مگر حرف ما هم جز اين بود كه مديريت يك مملكت هشتاد مليون نفرى را نمى توان و نبايد به يك اشترچران سپرد ؟! بقول شاعر : چه داند آنكه اشتر مى چراند ؟!
    انصاف جون ! جون من منتشر كن !

  2. ادبیات احمدی نژادی. توهین و تخریب. اگه حضوری بود به قصد قربت یه کفش هم پرت میکرد. بقا تقبل اله

  3. خوب جناب آقای بقایی این همه آسمون ریسمون بافتن نمی خواهد خوب اگر گفته ی جناب وزیر اسبق مطابق با واقع نیست در یک کلام تکذیبش کنید والا از این همه دست و پازدن ها برای همگان روشن شد که گفته ی وزیر مطابق با واقع بوده و است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا