خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش دختر میرحسین به نتانیاهو: نیازی نیست تا بیگانه دلسوزیمان کند

یکی از دختران میرحسین موسوی در واکنش به این که بنیامین نتانیاهو خود را دوستدار مردم ایران خوانده، گفت: نیازی نیست تا بیگانه با نامی آغشته به بدیها دلسوزیمان کند، درد ما داخلیست. یک دلسوز هرگز غریبه را وارد مشکلاتش نمی‌کند؛ غریبه‌ای که از دیوار حیات یک ملت بالا رفته و مدعی داروغگی هم هست آنهم با دستانی پرخون و با گنجینه اسلحه و کلاهک هسته‌ای و با روش‌های مخوف شکنجه.

به گزارش انصاف نیوز، «زهرا موسوی خامنه» در صفحه‌ی شخصی خود درباره‌ی نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل نوشت: نتانیاهو خود را محق دانسته، جای مردم تصمیم گرفته و کشورش را دوست مردم ایران دانسته است! من جای مردم صحبت نمی‌کنم اما با شناختی که از هموطنانم دارم، ایرانیان مردمان شرافت و نجابتند و مهربانی، در نتیجه و در افق بالای نگاهی که دارند، و تاریخ گواه صلح جویی ایرانیان است، آن‌ها که نانجیبانه حاکمند را و آنها که دست به اشغال سرزمینهای مردم فلسطین زده‌اند را و آنها که خون کودک و بزرگ فلسطین را ریخته‌اند و آنها که چشم طمع به سرزمین و جغرافیای خاورمیانه و جهان اسلام و غیره دارند را دوست نمی‌دانند. و جنبش سبز، جنبش مهربانی و حیات و بخشش است. بنا براین نمی‌تواند صاحبان مرگ و نیستی را دوست بدارد. اصولاً جنبش سبز نسبتی با بیگانه ندارد چنانکه با خشونت ورزان نسبت ندارد، چنانکه با ربایندگان و تاراج برندگان ثروت ملی نیز نسبتی ندارد.

وی با اشاره به وضعیت حصر، نوشت: اما علی‌رغم کتمان‌های غیر صادقانه و مغرضانه، خوشبختانه متن مصاحبه‌ها و بیانیه‌های آنها، بی کم و کاست در دست هست که تا چه حد بر استقلال جویی جنبش سبز تاکید داشته‌اند.

زهرا موسوی همچنین نوشته است که به خاطر دارد مادر رنجدیده ندا آقاسلطان «در مصاحبه‌ای در همان سال در رابطه با سفر نامزد دختر بیگناهش به اسراییل غاصب چنین گفته بود: با این کار خودت را خراب کردی، ندا را خراب نکن و از نام ندا سوء استفاده نکن و بگذار روحش در آرامش باشد… من به او گفتم که اسرائیل جایگاهی بین مردم ایران ندارد و تو با این کار خودت را منفور و وجهه‌ات را خراب کردی… به کاسپین گفتم که اگر ندا [کشته] نمی‌شد او را نه به اسرائیل و نه هیچ جای دیگری دعوت نمی‌کردند و بهتر است بیش از این وجهه خود را خراب نکند».

وی همچنین نوشته است: دستان ما به یمن باهم بودن انقدر پر است که آشکار و پنهان به سوی بیگانه درازش نکنیم. … راهی برای فرصت طلبان بیگانه باز نخواهیم کرد. ما روی پای خود ایستاده‌ایم و بازهم می‌ایستیم.

زهرا موسوی درباره‌ی فاجعه‌ی ساختمان پلاسکو نیز نوشت: درد مصیبت فرو ریختن و آتش سوزی پلاسکو و شهدای مظلومش و فکر عواقب تلخ آن این روزها امان از جان‌ها برده است. خداوندا به فرشتگان بال سوخته و شهید آتشنشان اجر و رحمت و خنکای چشمه‌های بهشتی و به خانواده‌های دردمند صبر و آرامش عطا کن و به دلهای سوزان ما نیز.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. راستی در مورد آشتی نسبی جناب خاتمی عزیز ، کمتر کسی به این مهم پرداخت !!!!! چرا!؟
    انصاف شما هم همینطور

    1. داشتن دوست پسر هم حتما جرمه ؟ نکنه انتظار داری پدر و مادرها دختر و پسری رو که تا حالا همدیگه رو ندیدن به عقد هم دربیارن تا گناه بین شون نباشه ؟ برات متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا