خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید معنادار یک اصلاح طلب بر نقش رهبری

مدیرعامل بنیاد باران در توییتی تاکید کرده است که «رهبری متعلق به یک جریان و حزب سیاسی نیست!». چند روز پیش نیز رییس این بنیاد موضع مهمی و قابل توجهی درباره ی نقش رهبری اتخاذ گرفته بود.

به گزارش انصاف نیوز، «جواد امام» نوشته است: «رهبری متعلق به یک جریان و حزب سیاسی نیست! القاکنندگان این تفکر ولو اینکه خود را اصول گرا و حتی ذوب در ولایت بدانند خائن به نظام و رهبری هستند».

«با محوریت رهبری معظم»

این فعال اصلاح طلب در حالی این موضع را مطرح می کند که موضع چند روز پیش رییس این بنیاد با واکنش کنایه آمیز تعدادی از تندروهای منتقد و نیز حامی این جریان مواجه شده بود:

«آیا رحلت آقای هاشمی مثل زندگی او می تواند منشاء برکت باشد و جامعه ما را به یک همبستگی و همدلی برساند؟ این جامعه مشکلات فراوانی دارد و اگر همه ما در کنار هم باشیم، باز هم دشوار است که بتوانیم این مشکلات را حل کنیم و اگر تفرقه و حد و مرزها باشد، مشکل بیشتر می شود. امیدوارم بزرگان کشور بخصوص مقام معظم رهبری و قوای سه گانه عنایت کنند و ما وارد مرحله‌ای تازه از زندگی بشویم که با همدیگر و در کنار همدیگر به سوی خدمت به مردم و به سوی تلاش برای اعتلای کشور گام برداریم که همه همین را می خواهیم و آیت الله هاشمی نیز همین را می‌خواست و امیدوارم در گذشته نمانیم و به آینده نگاه کنیم و همه نیروها و کسانی که دلشان به عشق اسلام، انقلاب، امام و ملت می تپد با محوریت رهبری معظم بتوانند در کنار یکدیگر به جلو بروند و این نیز هدیه ای باشد که آقای هاشمی با مرگ خود به ما می دهد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا