خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از پول کمک به مستضعفان!

مخاطبی با نام «عدالت» در زیر خبر «عذرخواهی رییس بنیاد مستضعفان در خصوص حادثه پلاسکو» در انصاف نیوز که البته ساعتی بعد، عذرخواهی بنیاد از سوی روابط عمومی آن تکذیب شده، ابراز عقیده کرده است:

«عذرخواهی کرد؟ دوباره ساختمان را بسازد؟ این همه آدم به خاطر بی مبالاتی بنیاد کشته شده اند و بنیاد مستضعفان به عنوان مالک مسوولیت کیفری دارد و باید رییس این سازمان محاکمه و پاسخگوی جان این همه انسان بی گناه باشد. از طرفی اعتبار و پول ساخت مجدد ساختمان پلاسکو را بنیاد از کجا قرار است پرداخت کند؟! از پول مردم؟ آیا مردم راضی هستند آقای سعیدی کیا از پولی که برای کمک به مستضعفین به بنیاد داده اند برای بازارها و کسبه ی میلیادر و مرفه بی درد ساختمان بسازد؟! لطفا انصاف نیوز در مقاله ای پیگیر این دو مسله باشید».

عذرخواهی رییس بنیاد مستضعفان در خصوص حادثه پلاسکو

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. پیشنهاد می شود در محل این ساختمان تاریخی، بجای برج جدید یک نماد به احترام همه جانباختگان حادثه و پاسداشت شهدای آتش نشان و با تندیس هایی از شهیدان آتش نشان برپا شود تا به عنوان یک نماد در پیش روی ما بماند.
    سپاس

    1. اين چه پيشنهاديه ميخواهى كاسبكاران بنياد […] را دق بدهى. انها الان تقسيم كار و سهم از ساخت و ساز را هم كرده اند

    2. بازهم ازعنوان کسبه میلیاردر ومرفه بی درد!؟بی انصافی درحق هموطنان بازاری وکسبه نجیب وصادق!!

  2. چرا بعضی افراد این تعداد قابل توجه مستضعفانی که وضعشان توپ شده است را نمی بینند که فرزندانشان پورشه و بقیه ماشینهای میلیاردی سوار میشوند ، وضع آنان را در قبل از انقلاب از همولایتی های آنان بپرسید . اینها بدون کمک بنیاد مستضعفان و سایر بنیادها به اینجا رسیده اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا