خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مشاور هاشمی رفسنجانی به «هرزه پراکنی» سعید قاسمی

«غلامعلی رجایی»، مشاور شناخته شده ی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در واکنشی به اظهارات اخیر «سعید قاسمی»، از تندروهای سیاسی، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «مظلوم تر از بهشتی» نوشت:

کاش جنگ عده ای را با خودش می برد. مثل سیلی که ناگاه می آید و هر چه را سر راهش هست با خودش جمع می کند و می برد.

البته معلوم است که خیلی ها که در جنگ بودند – از جمله خود من و کسی به نام سعید قاسمی که اخیرا در دروغی وقیحانه پا را از دایره دین و انصاف بیرون نهاده و در یک هرزه پراکنی از تغییر صورت هاشمی پس از مرگ سخن گفته است. – پای رفتن مان لنگ بود و لایق دیدار یار نبودیم و حال و روزمان شد این.

من این را با اکراه و فقط برای درج در تاریخ و برای این که دروغی را تکذیب کرده باشم می نویسم و خدا را هم بر درستی سخن خویش گواه می گیرم که آن شب تلخ در موقع غسل هاشمی بزرگ و مظلوم با تنی محدود از جمله دو نوه امام، سید حسن آقا و آقا سید یاسر و دو فرزند ایشان مهدی و یاسر و چند نفر از بچه های جماران که متکفل غسل بودند حضور داشتم.

خدای شاهد است که با 60 سال عمری که از خدا گرفته ام و چهره بعضی انسانها را پس از مرگ چه شهید و چه غیر شهید کم ندیده ام چهره ای را کمتر به نورانیت و آرامشی را کمتر همانند آرامش هاشمی در بستر مرگ دیده ام.

هاشمی عزیز چنان آرام بود که انگار خسته از بی خوابی به درازای دهها سال، به خوابی عمیق فرورفته است و من که ساعت ده صبح همان روز شاهد سخن گفتن توام با لبخند او با خود بودم، باورم نمی شد این همان هاشمی سرحال و شادمان آن روز صبح است که اکنون بی جان بر تخت کهنه ای افتاده و تسلیم محضر حق است، گریان به چشمان بسته اش می نگریستم و در دل نجوا می کردم که انشالله الآن چشمان نافذش را باز می کند و بر می خیزد. آرزویی محال.

حین غسل، چند بار وسوسه شدم با موبایل از پیکر بی جان و آرام در محضرحق هاشمی فیلم و عکس بگیرم اما از وی و فرزندان غمزده و بهت زده زده و مبهوت چهره نورانی پدر حیا کردم و کاش می گرفتم تا راه را بر این هرزه گویی های سعید قاسمی بسته باشم.

در مصاحبه ام که دو روز پس از ارتحال هاشمی عزیز با روزنامه شرق انجام شد گفتم ابعاد مظلومیت هاشمی با شهید مظلوم بهشتی قابل مقایسه نیست. یکی اش اینکه آن مظلوم اول، حداکثر دو تا سه سال از دست دوست و غیردوست جفا دید و بلای مظلومیت کشید و این مظلوم دوم، بیش از سی و چند سال مظلومیت دید.

دیگر اینکه پس از شهادت مظلوم اول، دامنه ی تخریب های علیه او تقریبا فرو نشست ولی پس از ارتحال این مظلوم دوم تخریب ها ادامه داشته و دارد.

چند روز پس از ارتحال، که هنوز کفن هاشمی خشک نشده کسی را به سیما آوردند تا او را با زبیر مقایسه و لقب مفسد فی الارض به او بدهد و دیگری -که متولد نجف است و مع الاسف در مجلس شورای اسلامی چند دوره جاخوش کرده و سهم بارزی در ریخته شدن خون کشته شدگان دیپلمات ما در افغانستان به دست طالبان دارد – را بیاورند تا هاشمی را ساکت فتنه بنامد. [توضیح آقای رجایی در ساعت 19:20 در باره ی این پاراگراف: الان برادری با من تماس گرفت و گفت که این مصاحبه 2 سال پیش فرد مذکور با صداوسیما بوده که پس از رحلت آیت الله هاشمی توسط گروه هایی در تلگرام باز نشر شده و  لذا این مصاحبه اخیرا از سیما پخش نشده است.]

کاش مصلحت بود و ظرفیتی بود تا می گفتم دیروز که فرزند یکی از عارفان راه رفته از شیراز پیش من آمد و از قول پدر ارجمندش درباره شکوه و جلال و منزلت هاشمی پس از مرگ و استقبالی که امام و اولیای وی پس از ارتحال از او کرده اند چه چیزهایی گفت.

از صمیم دل دعا می کنم کسانی امثال حمید رسایی و سردار سعید قاسمی و علاء الدین بروجردی و… که جفا می کنند و پس از مرگ هم به مرده لگد می زنند به خود بیایند و توبه کنند. شاید توبه شان پذیرفته شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سخنرانی های این ادم رو که میشنوی اگر نشناسیش اطمینان پیدا میکنی که از سران داعش است. از بس خشونت در چهره اش، در کلامش، در تن صدایش و در تمام وجودش دارد. خداوند شر امثال این ادم را از سر این سرزمین دور بدارد.

    2
    2
    1. اگر الان در این مملکت [زندگی می کنی] و ابوبکر بغدادی برت حاکم نیست برای امسال آقای قاسمی است دوست نادان من

      5
      3
  2. این …….همانی هست که گفته بود اگر فائزه هاشمی زندانی شود ریشش را خواهد زد ایشان پس از زندانی شدن خانم هاشمی نه تنها ریشش را نزد بلکه مقداری حنا هم به آن نما لید که حداقل مقداری تغییر رنگ دهد هرزه گویی در امثال این ….زیاد رواج دارد.

    3
    2
  3. من تعجبم از انصاف نیوز و……است این عنصر عروسک خیمه شب گردان انانی است که سخن خودرا با زبان این مفلوک بیان میکنند واگر دراین دیار………بود هرزه درایی های این هرزه را پی میگرفت یادم امد سخن گهربار امیر سخن را بعد از کشتن خلیفه دوم که بنای خلیفه کشی گذاشته شد(نقل بمضمون) امتنان بزرگتر از این عنصر امتنانی ابلهانه است اینه خودرا در اینده تان بنگرید بقول شهید بهشتی اسیاب به نوبت.بخود بباورانید نوبت شما خواهد رسید .

  4. هدف وسیله را توجیح میکند .جوجه کمونیست فقط وفقط ماتریالیستها که شاخصه شان گرایش کمونیستی هست وپادوهایشان هستند که بدلیل عدم اعتقاد به ذات اقدس الهی وترس از معاد هیچ حد ومرزی برای دروغگوئی تهمت افترا وهرزگی وهتاکی نمیشناسند که امروز شیعه امیر مومنان گرفتاراین جماعت بظاهر مسلمان است

  5. آقای رجائی نور چهره آیت الله (ره) چشمان شمار را اذیت یا احیاناً کور نکرد؟

    2
    1
  6. سلام بر رسانه وزین
    با کمال ادب خدمت سردبیر مهمتر و تشکر بابت نشر [نوشته] دوستان […] آقای هاشمی
    باید عرض کنم که
    ای مگس! عرصه سيمرغ نه جولانگه تُست
    عِــــرض خود می بری و زحمت ما می داری

  7. غلامعلي رجايي:” و دیگری -که متولد نجف است و مع الاسف در مجلس شورای اسلامی چند دوره جاخوش کرده و سهم بارزی در ریخته شدن خون کشته شدگان دیپلمات ما در افغانستان به دست طالبان دارد” اينكه كسي متولد نجف باشد يا چندين دوره مثل آيت الله رفسنجاني نماينده مجلس باشد كه امر ناپسندي نيست كه رجايي بوسيله آن قصد نكوهش كسي را داشته باشد.درخصوص سهم بارز در كشته شدن ديپلماتها هم بدون ارائه سند همانند تهمتي است كه خود رجايي از انتساب آن به حاج آقا رفسنجاني شاكي است.


  8. راستگو تر از سردار جانباز سعيد قاسمي نمي شناسم
    دروغگو و هرزه افكن شما جوجه اصلاحاتي هاي ملعونيد….

    3
    1
  9. تکفیری بودن و نتدروی از هر نوع آن عقیدتی یا سیاسی در اسلام پسندیده نیست. قسمت پر لیوان را باید دید. هیچ کس بی عیب نیست اما خوبی ها هیچگاه زیر ابر نخواهد ماند. 50 سال دیگر مردم ایران خواهند فهمید که هاشمی چه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا