خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تظاهرات مسلمانان در آمریکا در اعتراض به دستورات ترامپ

چند ساعت پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا دستور به ممنوعیت ورود مسلمانان به این کشور را صادر کند و در حالی که چند ساعت از دستور وی برای ساخت دیوار در مرز مکزیک می‌گذشت رهبران مسلمان به منظور اعتراض به این دستورات دست به تظاهرات زدند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، در واشنگتن صدها تن از مردم با در دست گرفتن پلاکاردهایی که روی آنها نوشته شده بود هیچ بشری غیرقانونی نیست گردهم جمع شده و به تازه‌ترین اقدامات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعتراض کردند.

این تظاهرات تنها طی چند ساعت از سوی شورای روابط اسلامی – آمریکا برنامه‌ریزی شد.

مدیر این شورا درباره دستورات اخیر ترامپ اظهار کرد: این اقدامات تایید اسلام‌هراسی و در واقع تحقق سیاست‌های غیر آمریکایی است که ترامپ در کمپین انتخاباتی خود مطرح کرد.

وی ادامه داد: این ممنوعیت کشور ما را به مکانی امن‌تر تبدیل نمی‌کند در عوض باعث خشم پناهجویان مسلمان و کل جامعه مسلمانان آمریکا خواهد شد.

این عضو شورای روابط اسلامی – آمریکا ادامه داد: این ممنوعیت‌ها ابزاری تبلیغاتی به دشمنان ما خواهند داد که در تلاش برای اشاعه خوانش‌های اشتباه از جنگ آمریکایی‌ها علیه اسلام هستند.

در این میان نیویورک تنها یک مورد از چندین شهری است که متعهد شده با مقامات دولتی مهاجرتی همکاری نخواهد کرد و مانند سابق باقی خواهد ماند.

با این حال ترامپ هشدار داده است: بودجه چنین ایالت‌هایی را لغو خواهد کرد؛ اقدامی که خانواده هزاران مهاجر را در معرض خطر قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که حدود 40 درصد جمعیت شهر نیویورک خارجی هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا