خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله کیهان به پزشکیان

روزنامه کیهان-خلاصه از اعتمادآنلاین- نوشت: جناب پزشکیان! کلی‌گویی و ابهام‌آلود سخن گفتن روش مغالطه است و هیچ سودی ندارد. چیزی که همفکران شما سالهاست با آن حرف‌های صد من یک غاز، کشور را با چالش‌های متعدد مواجه ساخته‌اند. اگر نسخه کارشناسی دارید خودتان عمل کنید در مقام نمایندگی مردم.عصبانیت روزنامه کیهان از پزشکیان؛ حرف‌های صد من یک غاز نزنید!

روزنامه کیهان از پیشنهاد مسعود پزشکیان برای ایجاد وحدت ملی عصبانی شده و از او خواسته مغالطه نکند.

به گزارش کیهان، آقای پزشکیان فرموده‌اند: «ما در پرتگاهیم، باید وحدت و انسجام داخلی ایجاد کنیم». جناب پزشکیان آیا معنی «در لبه پرتگاه بودن» را می‌دانید؟ اگر منظور شما مشکلات اقتصادی است که اولا باید گفت وجود این مشکلات دلیل بر بحران نیست. ثانیا چرا هشت سال از دولتی که به دارایی کشور و مردم آتش زد، اعتراض نکردید؟ کجا بودید؟ چه اقداماتی در مجلس همسو انجام دادید؟ چرا دربرابر دلارها و طلاهای به چپاول رفته توسط عده‌ای کفتار صفت سکوت کردید؟ سکوت شما در قبال سفره‌ای که دولت وقت پهن کرد و عده‌ای له‌له زنان حریصانه آن را غارت کردند، چه معنی داشت؟

این روزنامه در ادامه نوشته است: وانگهی شما که ادعای تجربه و کارشناسی دارید، متوجه نیستید که با این سخن به دشمن گرا می‌دهید؟ در حالی که سخن شما بی‌اساس و سند است. جناب پزشکیان! کلی‌گویی و ابهام‌آلود سخن گفتن روش مغالطه است و هیچ سودی ندارد مگر خودنمایی و سیاسی‌بازی. چیزی که همفکران شما سالهاست با آن حرف‌های صد من یک غاز، کشور را با چالش‌های متعدد مواجه ساخته‌اند. اگر نسخه کارشناسی دارید خودتان عمل کنید در مقام نمایندگی مردم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا